تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814078953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان میزبان برگزیدگان معادن و صنایع معدنی و متالوژی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان
زنجان میزبان برگزیدگان معادن و صنایع معدنی و متالوژی
زنجان - خبرگزاری مهر: مجری برگزاري نمايشگاه بين المللي معدن، صنايع معدني و متالوژي در استان زنجان گفت: تاكنون بيش از 100 شركت داخلي آمادگي خود را جهت حضور در اين نمايشگاه اعلام کرده اند.



به گزارش خبرگزاری مهر،  محمود بندرچي تصريح كرد : بيش از 50 درصد شركت هاي مشاركت كننده در اين نمايشگاه از استان بوده و مابقي شركت ها از سطح نقاط مختلف کشور خواهد بود . وي در خصوص حضور نمايندگان ساير كشورها يادآور شد : پيش بيني مي گردد از كشورهاي حوزه خليج فارس ، چين ، آلمان ، ايتاليا ، اسلووني ، بلاروس ، قزاقستان و افغانستان بازديد كنندگاني در نمايشگاه داشته باشيم. بندرچي عنوان كرد : با 21 رايزن بازرگاني مقيم در خارج از كشور مكاتبات لازم صورت گرفته كه اميدواريم شاهد حضور هيات هاي تجاري بازاريابي از اين كشور ها در نمايشگاه باشيم. وي در ادامه با اشاره به پتانسيل هاي معدني استان زنجان اظهار داشت : اين استان از لحاظ دارا بودن پتانسيل هاي معدني جزء‌5 استان معدني كشور به شمار مي رود و نزديكي به پايتخت و وجود سالن هاي نمايشگاهي استاندارد آن را جهت برگزاري اين نمايشگاه مهيا ساخته است . مديرعامل شركت رستاك پادويژن با بيان اينكه نمايشگاه بين المللي كاسپين يكي از بهترين سالن هاي نمايشگاهي كشور محسوب مي شود عنوان كرد : نبود پرواز مستقيم در فرودگاه زنجان به تهران و عدم وجود هتلينگ قوي از جمله معضلاتي است كه برگزار كنندگان نمايشگاههاي بين المللي در استان زنجان با آن مواجه هستند . بندرچی افزود : نمايشگاه بين المللي معدن ، صنايع معدني و متالوژي در زنجان در مساحت 5 هزار متر مربع ، از تاريخ 3 الي 6 تير ماه از ساعت 3 الي 9 شب در محل نمايشگاه بين المللي كاسپين برگزار مي گردد.

پیشگیری از تصرف 8 هزار و 893 هکتاری اراضی ملی استان زنجان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از پیشگیری تصرف 8 هزار و 893 هکتاری اراضی ملی سطح استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال 91 که 13 هزار و 888 هکتار بوده کاهش داشته است.

سرهنگ رحیم اسکندری، در تشریح اقدامات سال گذشته این یگان با اعلام اینکه طی سال گذشته بیش از 28 هزار واحد دامی غیرمجاز در قالب 224 مورد از سطح مراتع استان اخراج شده، گفت: این تعداد دام در مقایسه با سال 91 که بیش از 7500 مورد بوده افزایش چشمگیری داشته است.

وی، ادامه داد: با تلاش پرسنل یگان نزدیک به 700 هکتار از مراتع استان که طعمه حریق شده بود، اطفا شد. وی از خلع ید و رفع تصرف بیش از 450 هکتار مرتع استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان نسبت به سال قبل که 58 هکتار بوده افزایش داشته است.

 اسکندری، از ‌توقیف 109 دستگاه ماشین آلات و ادوات در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: سال قبل گزارشات مردمی 381 مورد بوده که نسبت به سال 91 افزایش داشته است.
وی تنظیم پرونده ماده 55 به مساحت 974 هکتار را از دیگر اقدامات یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان بیان کرد که نسبت به سال قبل افزایش داشته است. گفتنی است، بازداشتی های سال 92 یگان حفاظت 20 مورد بوده که در سال 91، 18 مورد بوده است.


۱۳۹۳/۱/۲۳ - ۱۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن