تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایتمندی کاربران در حوزه فناوری اطلاعات مورد توجه جدی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رضایتمندی کاربران در حوزه فناوری اطلاعات مورد توجه جدی است تهران - ایرنا - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کسب رضایتمندی کاربران و ارتقای کیفیت تولید در شرکت ها و سازمانهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات مورد توجه جدی قرار دارد.


محمود خسروی روز دوشنبه در مراسم سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: علاقمندی شرکت ها و سازمانها برای شرکت در ارزیابی های جایزه ملی سبب شده هر سال بر تعداد این سازمانها در کشور اضافه شود.
وی تصریح کرد:با توجه به استقبال سازمانها و شرکت ها فعال در این حوزه امیدواریم این جایزه ملی در سطح منطقه و بین الملل برگزار شود تا شاهد افزایش فعالیت شرکت های ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات در منطقه باشیم.
سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل هتل المپیک برگزار شد و در این مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمبر یادبود سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات که توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران منتشر شده، رونمایی کرد.
هدف از برگزاری این جایزه ملی ارتقای سطح کیفیت خدمات و محصولات سازمان های فعال بخش دولتی و خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات، افزایش رضایت ذینفعان و مصرف کنندگان خدمات در این حوزه است.
از 53 شرکت حاضر در سومین جشنواره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مورد ارزیابی قرار گرفت، 25 شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه اهتمام به کیفیت ، اشتهار به کیفیت یک تا چهار ستاره و و تندیس شدند.
برای تعیین برگزیدگان جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دوره چهار کمیته ارزیابی و آموزش، ترویج و اطلاع رسانی، کمیته پشتیبانی و کمیته فنی و پژوهشی فعالیت کردند.
ثبت نام این شرکت ها از خرداد ماه 92 آغاز و فرایند ارزیابی آنها در فروردین ماه جاری به پایان رسید و تعدادی از شرکت ها موفق شدند با نظر کمیته ارزیابی و آموزش در سطوح تندیس، اشتهار و اهتمام این جایزه را کسب کنند.
برای کسب جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات این شرکت ها بر اساس هفت معیار رهبری و مدیریت، فرآیندها، منابع، کارکنان، نتایج مشتری و مصرف کنندگان، نتایج محیط زیست و جامعه، نتایج عملکردی مورد ارزیابی قرارگرفتند.
اقتصام(3)1108 **1561
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن