تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805791424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث مسکن محرومین درتفت در گرو همکاری اداره راه و شهرسازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

احداث مسکن محرومین درتفت در گرو همکاری اداره راه و شهرسازی است یزد-ایرنا- سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت گفت:احداث مسکن محرومین در شهرتفت در گرو همکاری و واگذاری زمین از طرف اداره راه و شهرسازی می باشد.


به گزارش خبرنگارایرنا عباسعلی فرح بخش در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با بیان اینکه احداث مسکن محرومین از نیازهای ضروری شهرستان می باشد گفت:در صورتیکه اداره راه و شهرسازی نسبت به الحاق زمین مورد نظر بنیاد به طرح جامع شهر اقدام نماید و زمین را به این بنیاد واگذار نماید نسبت به ساخت مسکن محرومین در اسرع وقت اقدام می شود.
وی افزود:این زمین در سطح 27 هکتار می باشد که همت و همیاری همه مسئولین بخصوص مسئولین راه و شهرسازی استان و شهرستان را برای کمک به محرومینی که متقاضی مسکن هستند می طلبد.
فرح بخش با اشاره به تاریخچه شکل گرفتن بنیاد مسکن و فرمان تاریخی امام راحل برای ایجاد حساب 100 و در کنار آن راه اندازی بنیاد مسکن گفت:این بنیاد خدمات بسیار خوب و مطلوبی تاکنون برای روستائیان و مناطق محروم انجام داده است.
وی در دست احداث بودن 60 واحد مسکن روستایی و واگذاری آنها در سال جدید،واگذار شدن 42 واحد مسکونی درروستای مبارکه به متقاضیان را از اقدامات خوب این بنیاد در سال 92 عنوان کرد و افزود:در سال گذشته 280 قطعه زمین در سطح 6200 متر مربع به روستائیان 3 بخش مرکزی،نیر و پشتکوه واگذار شده که در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزود:در سال گذشته در بخش مسکن شهری احداث 52 واحد مسکونی در شهرک شهید صدوقی تفت شروع و در 6 ماهه دوم سال جدید عملیات ثبت نام،استعلام و پیش فروش آن آغاز و اولویت با متقاضیانی است که برای مسکن مهر ثبت نام و پیش پرداخت اولیه را پرداخت کرده اند.
سرپرست بنیاد مسکن تفت،پاسخگویی به 900 مورد استعلام ادارات مختلف بر اساس طرح هادی،صدور و تحویل 347 جلد سند روستایی به مساحت 430 هزار متر مربع در قالب ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان،اجرای طرح هادی در 23 روستا و پرداخت 132 فقره وام مقاوم سازی مسکن در سطح شهرستان را از اقدامات بنیاد مسکن تفت در سال گذشته برشمرد.
وی به برنامه های عمرانی این بنیاد درسال 93 اشاره کرد و گفت:احداث 26 واحد مسکونی در شهرک شهید صدوقی و پیگیری مربوط به اجرای پروژه آپارتمانی در شهرک امام علی(ع) تفت تحت عنوان پروژه 128 واحدی در سطح 15 هکتار از برنامه های سال جدید می باشد که تاکنون برای این پروژه 270 نفر ثبت نام نموده که در صورت داشتن متقاضی می توان به 1400 واحد افزایش داد.
وی افزود:برای اجرای طرحهای هادی روستایی شامل محوطه سازی،زیرسازی،آسفالت،احداث پارک و تفرجگاه روستایی درخواست یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار شده که در صورت تخصیص اعتبار در سال جدید در تمام شهرستان این طرح اجرا خواهد شد.
فرح بخش همچنین از درخواست مبلغ یک میلیارد تومان جهت اعتبارات حوادث خبر داد و گفت:در صورت تخصیص اعتبار این طرح نیز در شهرستان اجرا می شود.ک/3
7547/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن