تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته جاري، کارآفرينان برتر مهندسي شيمي و پليمر گرد هم مي آيند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۷ب.ظ)
حمايت مهندسين پليمر و شيمي از کارآفرينان بخش خصوصي هفته جاري، کارآفرينان برتر مهندسي شيمي و پليمر گرد هم مي آيند تمرکز اصلي انجمن مهندسين شيمي و پليمر بر نظام مهندسي و ارائه فکر به ذينفعان است و در اين مسير حمايت همه جانبه اي از کارآفرينان بخش خصوصي دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، رامين خسروخاور رئيس هيأت مديره انجمن صنفي مهندسين شيمي و پليمر، با بيان اين مطلب از برگزاري چهارمين گردهمايي کارآفرينان برتر مهندسي شيمي و پليمر ايران در 27 فروردين ماه جاري خبر داد.
وي اظهار داشت: طبق روال سال هاي پيش انجمن گردهمايي خود را براي اعضاي انجمن و برخي مسئولان دولتي برگزار مي کند که امسال تمرکز موضوعي اين گردهمايي حول محور کارآفريني و اشتغال است.
خسروخاور، با بيان اينکه مهندسي شيمي از رشته هاي پايه و با سابقه در ايران است توضيح داد: هنگامي که دانشگاه ايران و آلمان در کشور تأسيس شد مهندسي شيمي، مهندسي راه و ساختمان و مهندسي مکانيک در آن تدريس مي شد که چند سال بعد اين دانشگاه به دانشگاه تهران تبديل شد.
وي ادامه داد: بنابراين رشته مهندسي شيمي با سابقه چندين ساله نياز به انجمن صنفي داشت که اين انجمن صنفي 10 سال پيش تأسيس شد. توجه اين انجمن صنفي به مباحث توليدي نبوده و يک نگاه صنفي حرفه به بحث مهندسي شيمي و مهندسي پليمر دارد.
اين مدرس دانشگاه درباره برخي مشکلات در حوزه مهندسي شيمي و پليمر تصريح کرد: در حال حاضر ما با مشکل تورم فارغ التحصيلان در مقاطع مختلف روبه رو هستيم از جمله در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري و در کنار اين تورم فارغ التحصيلان محدوديت هايي در بازار کار وجود دارد. با توجه به اين شرايط و عدم پذيرش نيرو در مراکز دولتي کارآفرينان بايد در بخش خصوصي مشغول فعاليت شوند و اقدام به کارآفريني کنند.
به گفته خسروخاور، انجمن صنفي مهندسي شيمي و پليمر در حال حاضر 100 عضو حقوقي و 200 عضو حقيقي دارد.
يادآور مي شود: چهارمين گردهمايي کارآفرينان برتر مهندسي شيمي و پليمر ايران روز چهارشنبه هفته جاري 27 فروردين ماه در هتل اوين تهران برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن