تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804814468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طحان پور: نگرانی بابت افزایش قیمت لوازم خانگی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طحان پور: نگرانی بابت افزایش قیمت لوازم خانگی وجود ندارد تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به افزایش قیمت بخشی از حامل های انرژی از ابتدای سال جاری، گفت: از آنجا که عرضه لوازم خانگی هم اکنون بیش از تقاضا است بنابراین هیچ گونه نگرانی بابت افزایش قیمت در این حوزه وجود ندارد.


محمد طحان پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، پیش بینی کرد با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قیمت لوازم خانگی بین 5 تا 8 درصد افزایش داشته باشد، هرچند این افزایش قیمت در این شرایط طبیعی است.
وی سپس بازار لوازم خانگی را بازاری باثبات توصیف کرد و اظهار داشت: سال گذشته یک سال بسیار خوب برای بازار لوازم خانگی بود و اگرچه شاهد رکود در بازار بودیم اما این رکود با آرامش توام بود.
طحان پور با بیان اینکه موضوع ثبات و آرامش در بازار به سال جاری هم سرایت کرده است، گفت: اکنون مردم تنها به خرید نیازشان می پردازند که در این صورت بازار به سمتی در حال حرکت است که کالاهای بی کیفیت از رده خارج خواهد شد.
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به بخشنامه جدید معاونت توسعه داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: براساس این بخشنامه هیچ واحد صنفی و تولیدی حق افزایش قیمت ها را ندارند هرچند بازار هم اجازه گران شدن محصولات و اجناس را نمی دهد.
وی سپس به واحدهای صنفی و تولیدی توصیه کرد: اگر قرار است افزایش قیمتی در محصولات خود اعمال کنند، فعلا دست نگه دارند چون بازار کشش این موضوع را ندارد.
طحان پور اضافه کرد: شرایط فعلی به گونه ای شده که بازار قیمت ها را تعیین می کند و چنانچه واحدی اقدام به افزایش قیمت کند به طور قطع کالاها روی دستشان می ماند.
وی همچنین میزان تولید داخلی یخچال، فریزر، کولر، اجاق گاز، تلویزیون های LCD و LED را بین یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 500 هزار دستگاه در سال دانست و گفت: مجموعه واحدهای تولیدی کشور توان تولید بیش از 2 میلیون و 800 هزار دستگاه را دارند ضمن اینکه برخی از کالاهای تولید داخل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که حتی می توانند با مشابه خارجی خود رقابت کنند.
وی سپس از دولت درخواست کرد تا تمام مسایل مربوط به تولید، توزیع و فروش لوازم خانگی را به اتحادیه واگذار کند و در کنار آن به صورت شفات و دقیق نیز از ما مسئولیت و پاسخ بخواهد.
طحان پور همچنین آفت تولید لوازم خانگی را تعدد بسیار واحدهای تولیدی دانست و گفت: این واحدها و کارخانه های تولیدی باید رتبه بندی و آنهایی که از کیفیت لازم برخوردار نیستند؛ از صحنه رقابت خارج شوند.
وی افزود: وجود کارخانه های بی کیفیت و بدون نشان نه تنها ضد تولید و اشتغال هستند بلکه باعث شده تا در بخش لوازم خانگی صادرات نداشته باشیم.
اقتصام (4)1574**1558
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن