تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالانه 10 هزار خودرو به عراق صادر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره بازاریابی الکترونیکی و تبلیغات صادراتی سازمان توسعه تجارت: سالانه 10 هزار خودرو به عراق صادر می شود خبرگزاری پانا: رئیس اداره بازاریابی الکترونیکی و تبلیغات صادراتی سازمان توسعه تجارت با اشاره به صادرات 7 میلیارد دلاری ایران به عراق گفت: برگزاری نمایشگاه صادرات خدمات وکالای دانش بنیان نگاه عراق به صادرات ایران را تغییرخواهد داد و می تواند زمینه ساز جهش در صادرات به این کشور باشد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۵ فروردين ساعت 13:29



به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا، مهدی نجابت نیا گفت: از 5 سال گذشته در عراق رایزن سازمان توسعه در سفارت عراق بوده ام و این کشور ظرفیت های بسیاری برای صادرات کالا و خدمات در خود دارد که صادرکنندگان ایرانی باید از آن بهره بگیرند.
وی با بیان اینکه عراق تا 4 سال آینده صادرات نفت خود را به 12.5 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد داد اظهارکرد: این کشور 1400 کیلومتر مرزخاکی با ایران دارد و بهترین فرصت برای اقتصاد ایران است.
وی با بیان اینکه صادرات 7 میلیارد دلاری ایران به عراق برگزاری نمایشگاه صادرات خدمات وکالای دانش بنیان نگاه عراق به صادرات ایران را تغییرخواهد داد و می تواند زمینه ساز جهش در صادرات به این کشور باشدخاطرنشان کرد: سالیانه 40 نمایشگاه در عراق برگزار می شود که 70 درصد ان مربوط به اقلیم کردستان است و برای صادرات و حضورایرانیان در نمایشگاه احتیاجی به روادید وجود ندارد و تجار می توانند در مناقصات با دولت و بخش خصوصی شرکت کنند.
نجابت نیا عنوان کرد: اقلیم کردستان 17 درصد بودجه عراق را دراختیار دارد و 15 درصد جمعیت عراق شامل 5 میلیون نفر در کردستان زندگی می کنندو اگر صادر کنندگان بتوانند به تعهدات خود عمل کنند بازار عراق تا 100 سال آینده در اختیار ایران خواهد بود.
وی افزود: سالانه 10هزار خودرو به عراق صادر می شود و با وجود صادرات خودروهای متفاوت مردم ترجیح می دهند از خودروهای ایرانی استفاده کنند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن