تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشکسوت استقلال: استقلال نياز به خانه تکاني دارد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: پيشکسوت استقلال: استقلال نياز به خانه تکاني دارد
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت که اين تيم براي فصل آينده نياز به خانه تکاني دارد.


تسنيم: مجيد نامجومطلق در خصوص جايگاه پنجمي استقلال در پايان مسابقات ليگ برتر گفت: استقلال در اين فصل فراز و نشيب‌هاي زيادي داشت. فشردگي بازي‌ها و نزديکي امتيازات تيم‌هاي مدعي باعث شد که استقلال با يک شکست از رده دوم به رده پنجم نزول پيدا کند. پرسپوليس هم در حالي که تا دقيقه 89 بازي با راه‌آهن مي‌توانست به صدر جدول برود اما موفق نشد و به رده چهارم سقوط کرد.
 
وي ادامه داد: استقلال در اين فصل مشکلات مالي زيادي داشت و چند بازيکن خوب اين تيم نيز از جمع آنها جدا شدند. از طرفي اين تيم نتوانست در نيم‌فصل دوم بازيکنان مناسبي براي جايگزيني بازيکنان جدا شده پيدا کند و اين مسئله باعث شد نتايج خوبي در ليگ کسب نکند. با اين وجود هر تيمي که شکست مي‌خورد، همه عوامل از مديرعامل و کادر فني گرفته تا بازيکنان مقصر هستند.
 
پيشکسوت تيم استقلال تصريح کرد: استقلال براي فصل آينده نياز به خانه تکاني دارد و بايد نيروهاي جوان جذب تيم شود تا شادابي بار ديگر به اين تيم برگردد.
 
نامجومطلق در مورد اينکه فدراسيون فوتبال ملزم کرده استقلال ملي‌پوشانش را در اختيار تيم ملي قرار دهد، گفت: هم استقلال حق دارد و هم تيم ملي. کادر فني تيم ملي به دليل اينکه زمان را براي آماده‌سازي مسابقات جام جهاني از دست داده‌اند، نياز دارند همه بازيکنان را در اختيار داشته باشند. از طرفي استقلال هزينه کرده تا از بازيکنانش در ليگ قهرمانان آسيا استفاده کند. اميدوارم فدراسيون و باشگاه استقلال در اين زمينه به تعامل برسند.




دوشنبه, 25 فروردين 1393 ساعت 09:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن