تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصراف از دریافت یارانه پشتوانه مهم دولت برای مهار تورم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه یاسوج؛ انصراف از دریافت یارانه پشتوانه مهم دولت برای مهار تورم است یاسوج - ایرنا - امام جمعه یاسوج گفت: انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها، مهمترین پشتوانه اقتصادی دولت برای مهار تورم، ایجاد اشتغال و سامان دادن به حوزه سلامت به عنوان دغدغه های اصلی مردم خواهد بود.


حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افراد فقیر و مستمند زیادی در کشور وجود دارد که به شدت نیازمند همین میزان یارانه نقدی هستند.
وی بیان کرد: در حالی که افراد ثروتمند و غنی زیادی نیز در کشور هستند که دریافت یارانه نقدی در زندگی و امور مالی و معیشتی آنان هیچگونه نقش و تاثیری ندارد.
حسینی اظهار کرد: با در نظر گرفتن این دو مقوله به نظر می رسد اعطای یارانه به تمام افراد جامعه به هیچ وجه به شعار و هدف این قانون مهم اقتصادی که شاخصه اصلی آن اجرای عدالت است همخوانی ندارد.
وی با اشاره به وظیفه سنگین دولت برای مهار تورم و رونق تولید داخلی، عنوان کرد: اجرای صحیح مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها و همکاری ملت با دولت تا حد قابل ملاحظه ای تحقق این مهم را برای مسوولان و دولتمردان تسهیل خواهد کرد.
حسینی به تحریم های ظالمانه دشمنان در حوزه اقتصادی اشاره کرد و ابراز داشت: انسجام ملی و عزم ملت برای همراهی و همگامی با دولت می تواند بخش عمده ای از مشکلات و دغدغه های اقتصادی را کاهش دهد.
وی افزود: همانگونه که مردم قدرشناس و فهیم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، دوران پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در صحنه های مختلف همراهی و وفاداری خود را به نظام، انقلاب و مسوولان نشان دادند این بار نیز در چنین حرکت مهم و سرنوشت ساز اقتصادی، دولت را در رسیدن به اهداف متعالی خود یاری دهند.
حسینی با بیان اینکه تلاش دولت در رفع مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم مطلوب و مورد تقدیر است، گفت: با برنامه ریزی و مدیریت صحیح منابع مالی و همراهی هر چه بیشتر ملت اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیز با قوت و موفقیت عملیاتی خواهد شد.
671/7530 ** 1552
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن