تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم رباتیک واحد دماوند دو مقام نخست در لیگ ربات امدادگر و مین یاب هوشمند کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم رباتیک واحد دماوند دو مقام نخست در لیگ ربات امدادگر و مین یاب هوشمند کسب کرد دماوند-ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از کسب دو مقام نخست تیم رباتیک این واحد دانشگاهی در لیگ های ربات امدادگر و مین یاب هوشمند در نهمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک ایران خبر داد.


ˈمحمود صفریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کسب این دو مقام نخست اظهارکرد: نهمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک ایران اپن که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، 400 تیم در لیگ های مختلف درسه روز متوالی به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: در رشته امدادگر واقعی تیم ˈدی اِم اِلˈ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در کلاس جابجایی اجسام رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بیان کرد: همچنین در لیگ ربات مین یاب هوشمند نیز حائز مقام نخست شد که در پایان به تیم های برتر هدایای نفیسی اهدا شد.
این مقام مسوول با بیان اینکه تیم دی اِم اِل از واحد دماوند در لیگ ربات امدادگر واقعی، مقام چهارم را نیز به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: تیم رباتیک دانشگاه آزاد واحد دماوند تاکنون موفقیت های بسیاری را در دوره های مختلف کسب کرده است که حضور در کنار اعضای جوان و فعال تیم می تواند موجب افزایش روحیه و آشنایی با مطالبات و خواسته های آنان باشد.
صفری ضمن اعلام رضایت از عملکرد تیم، خواستار برنامه ریزی دقیق و کار بیشتر جهت پیشرفت تیم های رباتیک واحد شد.
لازم به ذکر است، اعضای تیم ربات امدادگر واحد دماوند شامل آقایان: ایمان اسفندیار، درو بقوزیان، پوریا میرمحمدی، سید سعید مشهدی، محسن امری کاظمی و سمیع بهنام می باشد.
همچنین در لیگ ربات مین یاب هوشمند نیز علاوه بر نفرات فوق، آقایان: علی اسدا..زاده، هومن خرمی نژاد، شهریار لنجانی، محمدامین زاور، محمدرضا طاهری، علیرضا سلیمانی و مهدی کرمانی حضور داشتند.
سرپرست و مربی تیم نیز بابک علی عسکری است که به گفته وی: شرکت در مسابقات جهانی برزیل و بین المللی امیرکبیر از برنامه های آینده دانشگاه در زمینه رباتیک است.
تهرام/7246/1457/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن