تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح سد سیازاخ دیواندره به 550 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افتتاح سد سیازاخ دیواندره به 550 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد دیواندره، سنندج- ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای سد سیازاخ دیواندره گفت: هم اکنون 550 میلیارد ریال اعتبار برای سد، جاده و جابجایی دو روستای حوزه سد مورد نیاز است.


به گزارش ایرنا، اقبال شاه نظری روز یکشنبه در جریان بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس، استاندار و مدیران کل استان از سید سیازاخ دیواندره افزود: عملیات ساخت این سد از سال 82 آغاز شده و تاکنون 700 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای آن هزینه شده است.
وی با بیان اینکه عملیات احداث این سد به دلیل کمبود اعتبار، متوقف شده است گفت: هم اکنون برای سد 55 میلیارد تومان و برای شبکه سد نیز 150 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
به گفته وی علاوه بر 700 میلیارد ریال اعتباری که برای این سد هزینه شده است 17 میلیون یوروی دیگر نیز از طریق بانک اکو در نظر گرفته شده است که تاکنون 80 درصد آن اختصاص یافته است.
شاه نظری گفت: سد سیازاخ سد خاکی سنگریزه ای با هسته رسی است که هزار و 76 متر ارتفاع از پی دارد طول تاج آن هزار و 829 متر و عرض تاج نیز به همین میزان است.
وی گفت: این سد با هدف تامین آب 20 هزار هکتار اراضی کشاورزی منطقه، تامین آب شهرهای دیواندره و بیجار، آب پروری در پایاب و برق آبی و صنایع احداث می شود.
اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی متشکل از حدود 15 نفر از اعضای این کمیسیون و چهار تن از معاونان وزارتخانه های راه و شهرسازی و نیرو، امروز و فردا به مدت دو روز و در قالب دو گروه از پروژه های عمرانی استان کردستان شامل راه، مسکن، سد و پروژه های عمران شهری در شهرستان های سنندج، دیواندره، مریوان، دهگلان و قروه بازدید می کنند.ک/2
7348/7346
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن