تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815317319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هماهنگی روز بدون خودرو در پاوه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست هماهنگی روز بدون خودرو در پاوه برگزار شد کرمانشاه - نشست هماهنگی روز بدون خودرو، روز یکشنبه با حضور مسوولان ادارات و عوامل ناوگان حمل و نقل درون شهری پاوه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه پاوه در این نشست گفت: ما تا از زمان، منطقه و افراد آن شناخت نداشته باشیم، قادر به برنامه ریزی برای رفع مشکلات در راستای رسیدن به موفقیت را نخواهیم داشت.
ماموستا ملا ˈقادر قادریˈبا اشاره به توسعه روزافزون علم و فن آوری گفت: اگر از امکانات موجود برای خدمت به بشر به صورت بهینه استفاده نشود، موجب سلب آرامش و آسایش مردم می شود.
وی، خودرو را یکی از این ابزار دانست و افزود: باید از این وسیله استفاده بهینه شود اما امروزه در شهرها و روستاها با استفاده غیراصولی از آن موجب سلب آرامش مردم شده است.
قادری گفت: کوهستانی بودن پاوه اجازه توسعه خیابان ها را به مسوولان نمی دهد لذا امروز بهترین راه برای خروج از بحران ترافیک این شهر عدم استفاده از خودروهای شخصی و روی آوردن به استفاده از وسایل نقلیه عمومی است.
شهردار پاوه نیز شهرنشینی را زاده فطرت بشری و با هم بودن دانست و گفت: امروزه مدیریت شهری از اهمیتی برخوردار است که رشته های زیادی از مراکز آموزش عالی به این مقوله اختصاص دارد زیرا مدیریت شهری امروز یک مدیریت فراگیر است.
ˈسلام خسرویˈ هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات شهری عنوان کرد و افزود: یکی از این مشکلات سنگینی بار ترافیک خیابان های پاوه است که مشکلات زیادی را برای همه بوجود آورده است.
وی عدم استفاده از وسیله نقلیه شخصی و استفاده از وسایل نقلیه عمومی را کمک بزرگی به کاهش ترافیک و روانسازی تردد در خیابان های شهر دانست و بر ارائه خدمات بیشتر و بهتر تاکسی ها به مردم تاکید کرد.
شهردار پاوه از مردم برای همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر در روز بدون خودرو درخواست همکاری کرد و گفت: اگر این مهم فرهنگ سازی شود معضل ترافیک پاوه تا حدود بسیار زیادی حل می شود.
فردا (دوشنبه) با ابتکار شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه به عنوان روز بدون خودرو اعلام شده است.
7448/567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن