تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813591855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات بی سابقه در «تل‌آویو» در اعتراض به شهرک‌سازی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تظاهرات بی سابقه در «تل‌آویو» در اعتراض به شهرک‌سازی

تظاهرات بی سابقه در «تل‌آویو» در اعتراض به شهرک‌سازی
صدها فعال صلح اسرائیلی در اعتراض به ساخت یک مجتمع شهرک‌نشینی جدید در شهر «الخلیل» در «تل آویو» تظاهرات کردند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه خبری «سما»، شب گذشته صدها نفر از فعالان صلح اسرائیلی در «تل آویو» تظاهرات و به احداث یک مجتمع شهرک‌نشینی جدید در محل ساختمان «الرجبی» در شهر «الخلیل» اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات‌کنندگان با سردادن شعارهایی مانند «شهرک‌نشینان را از الخلیل خارج کنید»، «شهرک‌نشینی یک جنایت جنگی است»، «بله به الخلیل به عنوان شهری خالی از شهرک‌نشینان»، «به مبارزات خود علیه اشغالگری ادامه می‌دهیم» و ...مطالبات خود را به زبان آوردند.

«جادی الغازی» فعال جنبش «ترابط» که یک جنبش سیاسی اجتماعی مخالف صهیونیسم است، به فعالان صلح عرب در این تظاهرات پیوست و گفت: این تظاهرات طی چند سال گذشته بی‌سابقه بوده و در آن شعارهای آشکاری علیه اشغالگری و درباره رنج ساکنان مناطق اشغال‌شده سر داده شد.

وی این تظاهرات را یک پدیده جدید برای جنبش‌های صلح غیر صهیونیستی دانست و به حضور تعداد اندکی از فعالان چپ‌گرای صهیونیست در این تظاهرات اشاره کرد و گفت که آنها نیز با سر دادن شعار خواستار نجات روند صلح و برکناری «زیپی لیونی» رئیس هیئت مذاکره‌‌کننده اسرائیلی شدند.

به گزارش فارس، شهرک‌نشینان صهیونیست در 19 مارس 2007 ساختمان الرجبی در الخلیل را به این بهانه که آن را خریداری کرده‌اند، اشغال کردند و در 4 دسامبر 2008 با حکم دادگاه عالی اسرائیل این ساختمان تخلیه شد و به شهرک‌نشینان سند جعلی داده شد.






1393/1/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن