تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820803661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان دستیابی مصدومان جاده‌ای به خدمات درمانی تخصصی 1 تا 12 ساعت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زمان دستیابی مصدومان جاده‌ای به خدمات درمانی تخصصی 1 تا 12 ساعت است دبیرعلمی جامعه جراحان ایران گفت: گسترش جاده‌های کشور و فاصله زیاد با مراکز بیمارستانی عامل مهمی در طولانی شدن رسیدگی و درمان مصدومان سوانح رانندگی است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ فروردين ساعت 10:37



 به گزارش خبرگزاری پانا،دکتر سیاوش صحت با اشاره به پژوهش‌های انجام شده توسط جامعه جراحان ایران گفت: این بررسی حاکیست، بین 1 تا 12 ساعت زمان صرف می‌شود که مصدوم به خدمات علمی و دقیق درمانی دسترسی پیدا کند. از این رو موضوع تله مدیسین (ارتباط پزشکی از راه دور) یکی از ابعاد محوری در سخنرانی‌های همایش امسال است. بدین ترتیب می‌توان اقدامات تخصصی و درمانی در راه (آمبولانس) بوسیله ماهواره به درمانگر ارائه کرد.
استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: بررسی عوارض و پیامدهای درمان بیماری‌ها بر اساس پرونده و داده‌های سازمان پزشکی قانونی و بیمارستان‌ها، بخش دیگری از موضوعات کنگره امسال است که 20 تا 24 اردیبهشت ماه امسال در مرکز همایش رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.
صحت گفت: بر اساس آمار سرطان معده در مردان و سرطان سینه در زنان شایع‌ترین انواع سرطان در ایران است که در این کنگره به جنبه‌های نوآورانه در تشخیص و درمان آن توجه می‌شود.
دبیر علمی جامعه جراحان ایران با تاکید بر حضور بالغ بر 720 سخنران از 18 رشته مختلف پزشکی و جراحی و ارائه صدها مقاله، افزود: همچنین کارگاه‌های سونوگرافی برای جراحان، آشنایی با کاربردهای اجرایی تله مدیسین همچنین کارگاه پزشکی مبتنی بر شواهد با همکاری استادان و دانشگاه‌های بزرگ و معتبر علوم پزشکی کشور در طول پنج روز برگزاری کنگره، بر پا خواهد شد.
وی گفت: با توجه به تجربیات ربع قرن گذشته جامعه جراحان ایران و همراهی همکاران در تخصص‌ها، همچنین اطلاعات علمی مراکز درمانی و دانشگاهی کشور، امسال سعی کرده‌ایم که متنوع ترین برنامه‌های علمی - آموزشی را برگزار کنیم.
صحت با اشاره به مشکلات مدیریتی در بهداشت و درمان کشور و اهمیت سلامتی افزود: برگزاری میزگردهای پرسش و پاسخ با حضور جراحان با سابقه به همراه کنفرانس‌هایی پیرامون پیوند اعضاء، پرستاری، بیهوشی، رادیولوژی، رادیوتراپی، تعرفه‌های درمانی، رابطه پزشکی و بیمار، سرانه درمان، نقش پزشکان در جامعه، دیه و ... با محوریت آسیب‌شناسی بهداشت و درمان از دیگر ابعاد کنگره امسال است.
دبیر سی وهشتمین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران گفت: طبق روال هر سال مراسم تجلیل از پیشکسوتان جراحی ایران و برترین شاخه‌های فعال در عرصه علمی و آموزشی به همراه معرفی فرآورده‌های پزشکی دارویی و جراحی با هدف شناخت فناوری‌های نوین و کاربردی برگزار خواهد شد.
 سی و هشتمین کنگره و سالانه جامعه جراحان ایران بیستم تا بیست و چهارم اردیبهشت ماه 93 در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار خواهد شد و هم اکنون از طریق دفتر مرکزی و سایر دفاتر شاخه‌ای جامعه جراحان در شهرهای دیگر برای رشته‌های جراحی، بیهوشی و پرستاری، ثبت نام به عمل می‌آید.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن