تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820217443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز رزمایش بزرگ اقتدار ۳ با مشارکت چهار هزار مرزبان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آغاز رزمایش بزرگ اقتدار ۳ با مشارکت چهار هزار مرزبان


رزمایش اقتدار۳ از امروز درمنطقه عمومی قصر شیرین باحضور بیش از ۴ هزار نیروی مرزبانی برگزار می شود.سردار ذوالفقاری افزود:این رزمایش با هدف ارتقای توان نیروهای مرزی درمقابله با تهدیدات وارتقای سطح هماهنگی و همکاری بادیگر نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: رزمایش بزرگ " اقتدار 3 " از امروز به مدت چهار روز در منطقه عمومی قصرشیرین آغاز می شود .
سرتیپ ذوالفقاری
سردار سرتیپ ذوالفقاری افزود: این رزمایش  به منظور ارتقای توان نیروهای مرزی در مقابله با تهدیدات و افزایش هماهنگی و همکاری با دیگر نیروهای مسلح و مرزنشینان، از امروز در منطقه خان لیلی قصرشیرین با مشارکت چهار هزار نفر از نیروهای مرزبانی آغاز می شود .

وی گفت: آزمایش تجهیزات نوین از جمله پهپادها، دوربین ها، بالن ها و خودروهای ضدگلوله و همچنین نمایش اقتدار مدافعان مرزهای کشور از جمله اهداف این رزمایش است.
سردار ذوالفقاری افزود: طراحی رزمایش از حدود یکسال قبل با لحاظ کردن ماموریت های مرزبانی و در نظر گرفتن سناریوهای فرضی مانند عملیات تاخیری در مقابله با نیروهای نظامی دشمن، مقابله با تروریست ها، مبارزه با انواع قاچاق از جمله موادمخدر، سلاح، مشروبات الکلی و مبارزه با متجاوزان مرزی و آموزش و تمرین ها انجام شد و اکنون در مرحله پایانی اجرا می شود.
وی گفت: پیام روشن رزمایش برای کشورهای همسایه اهتمام به تامین هرچه بیشتر امنیت مرزهای مشترک و صلح و دوستی است و پیام به قانون شکنان و متجاوزان، اقتدار و قاطعیت در مقابله با تروریست ها و ناامن کنندگان امنیت مرزهای کشور است.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی درخصوص تامین اعتبار مرزها افزود: بر اساس ابلاغ دولت و اعلام وزارت کشور اعتبارات پیش بینی شده سال 92 به انسداد مرزها داده خواهد شد. سردار ذوالفقاری گفت: میزان این اعتبارات 88 میلیارد تومان بود که تاکنون 26 میلیارد تومان آن پرداخت شده و بقیه نیز قرار است به زودی پرداخت شود. وی افزود: این اقدام بسیار خوب و مثبتی است، زیرا می توانیم بقیه طرح انسداد مرزها را اجرا کنیم. ذوالفقاری در مورد علت برگزاری این رزمایش در قصر شیرین، گفت: رزمایش اقتدار یک در سیستان و بلوچستان، اقتدار دو در حوزه سواحل هرمزگان و رزمایش اقتدار سه نیز در مرزهای غربی کشور اجرایی می شود.

به گفته وی بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته رزمایش اقتدار 4 نیز در آذربایجان غربی برگزار می شود.
سردار ذوالفقاری در خصوص سرنوشت مرزبان پنجم گفت: خبر جدیدی در دست نیست و همان اطلاعات قبلی است و به محض کسب اطلاعات جدید اطلاع رسانی خواهیم کرد گرچه این موضوع به طور جدی در دستورکار و در حال پیگیری است.
 


یک شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن