تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترين رزمايش مشترک آمريکا و کره جنوبي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۵۱ب.ظ)
بزرگترين رزمايش مشترک آمريکا و کره جنوبي آغاز شد بزرگ‌ترين رزمايش هوايي تاريخ آمريکا و کره جنوبي همزمان با افزايش تنش‌ها با کره شمالي امروز آغاز شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، کره جنوبي و آمريکا امروز (جمعه) بزرگ‌ترين رزمايش هوايي خود در حالي‌که تنش‌ها با کره شمالي افزايش يافته است، آغاز کردند.
بر اساس اين گزارش در اين رزمايش که قرار است به مدت 2 هفته ادامه داشته باشد 103 هواپيما و 1400 نيروي نظامي شرکت خواهند کرد.
هدف از اجراي اين رزمايش، تمرين و شبيه‌سازي سناريوهاي دفاعي مشترک در برابر حمله نيروي متخاصم است. در عين حال اين مانور «تمريني بسيار ارزشمند» براي اعضاي نيروي هوايي آمريکا و کره جنوبي عنوان شده است.
در اين رزمايش سئول هواپيماهاي1ف-15، کي‌ اف-16 و سي 130 و آمريکا هواپيماهاي اف-15، اف-16 يا آواکس خود را به پرواز در مي‌آورند.
بزرگ‌ترين رزمايش هوايي تاريخ دو کشور همزمان با افزايش تنش‌ها در شبه‌جزيره کره و مطرح شدن اين احتمال است که پيونگ‌يانگ در پي دست زدن به چهارمين آزمايش اتمي خود است.
روز گذشته (پنج‌شنبه) يون بيانگ‌سه، وزير خارجه کره جنوبي، در سخنراني در پارلمان آن کشور گفت جامعه جهاني و نيز چين براي مدارا نکردن با هر آزمايش اتمي از سوي کره شمالي متحد است.
مذاکرات شش‌جانبه با شرکت دو کره، چين، ژاپن، آمريکا و روسيه و در مورد برنامه اتمي پيونگ‌يانگ برگزار مي‌شود، اما کره شمالي از پي‌گيري آن سرباز زده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن