تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم با انصراف از یارانه، به تحقق شعار سال کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم با انصراف از یارانه، به تحقق شعار سال کمک می کند شیراز- ایرنا- مدیر حوزه های علمیه استان فارس گفت: انصراف داوطلبانه مردم از دریافت یارانه نقدی، علاوه بر یاری به دولت، به تحقق شعار سال و مطلوب مورد نظر مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد و فرهنگ کمک شایانی می کند.


حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اصل اجرای طرح پرداخت یارانه ها در کشور کار مثبت و لازمی بود اما این طرح باید تنها افراد نیازمند را شامل شود و این در حالی است که افراد متمکن و دارای شرایط زندگی معمولی، باید داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف دهند که این کار یک وظیفه عقلی، شرعی و اخلاقی است.
وی بیان کرد: پرداخت یارانه به عموم مردم از درآمدهای جاری و پولی کشور انجام می شود که این هزینه باید در بخش های زیرساختی کشور از جمله اشتغال، تولید و بهداشت و درمان اختصاص یابد زیرا رشد و توسعه یافتگی کشور را به همراه دارد.
رحیمی صادق اظهارداشت: با پرداخت پول نقد به مردم به عنوان یارانه، کارهای زیرساختی کشور کاهش یافته و ضرر و آسیب هایی را متوجه نسل بعد و نسل های آینده می کند.
وی اضافه کرد: مسوولان و دولت باید برای صرفه جویی های ناشی از انصراف مردم از دریافت یارانه، برنامه ریزی مناسب و شفاف داشته و اینها را برای مردم بازگو کند تا مردم حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدانند هزینه های انصراف آنها از دریافت یارانه صرف چه اموری در کشور می شود.
رحیمی صادق با بیان اینکه مردم ایران در صحنه های مختلف حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کرده اند ادامه داد: آگاهی مردم از هزینه کردن صرفه جویی ناشی دلایل آنها را برای انصراف از دریافت بیشتر و محکم تر می کند.ک/3
7382/ 667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن