تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصراف متمکنین از یارانه گامی مردمی در تحقق اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انصراف متمکنین از یارانه گامی مردمی در تحقق اقتصاد مقاومتی است فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: انصراف داوطلبانه خانواده های متمکن از دریافت یارانه های نقدی دولت، گامی مردمی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.


نادر فخری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه مردم و مسوولین باید همت کنند که با بسیج همگانی، مدیریت جهادی و عزم ملی این اقتدار همچنان محفوظ خواهد ماند و الگوی جهانی خواهد شد.
وی عدم دریافت داوطلبانه یارانه نقدی را حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی برشمرد وافزود: به فرمایش معظم له،این اقدام،کمک به توسعه وتعالی کشور وارتقای نظام سلامت است وافراد خیر با عدم دریافت یارانه نقدی در افزایش رفاه،ارتقای خدمات ونظام سلامت وتوسعه وپیشرفت کشور مشارکت موثر وماندگار خواهد کرد.
وی اظهار داشت:همراهی و پشتیبانی مردمی از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همیشه تعیین کننده بوده و هست و در این مرحله نیز ،مردم با همراهی بیشتر در حوزه های اقتصادی باید دولت را یارای برسانند.
وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی در چند سال اخیرو عدم اجرای بسیاری از طرح های عمرانی و اقتصادی و اجتماعی کشور در جهت توسعه همه جانبه ایران اسلامی ،مردم باید مانند همه دوران های حساس از برنامه های دولت پشتیبانی بکنند.
وی اظهار داشت:قشر مرفه جامعه که این یارانه ها نقشی در زندگی آنها نداشته و بود و نیود آن در اقتصاد زندگیشان تاثیری ندارد ،بهتر است با نگاه حمایت بیشتر به اقشار ضعیف جامعه وهزینه کردن این ارقام برای توسعه کشور از دریافت یارانه انصراف بدهند.
وی بیان کرد:در صورت انصراف قابل توجهی از اقشار جامعه شاهد تحولاتی چشم گیری در زندگی اقشار آسیب پذیر و ضعیف کشورمان خواهیم بود و مرحله دوم هدفمند گردن یارانه نیز در برقراری عدالت اجتماعی نیز موثر واقع می شود.ک/3
7354/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن