تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814748258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین پایان دوره فراگیران انتظامی در البرز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین پایان دوره فراگیران انتظامی در البرز برگزار شد کرج -ایرنا - آیین پایان دوره فراگیران گردان امام حسن عسکری (ع ) نیروی انتظامی استان البرز روز شنبه در کرج برگزارشد.


به گزارش ایرنا، جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در این آیین گفت: نظم و انضباط از مهم ترین برنامه های نیروی انتظامی است که باید در انجام وظایف به آن توجه ویژه شود.
سرهنگ ˈحسین زنگی ˈ افزود: نیروی انتظامی باید با تکیه برنظم و انضباط وظایف خود را انجام دهد زیرا وظیفه پلیس تامین نظم و امنیت در جامعه است.
وی ، توجه به ورزش را مهم ترین نیاز کارکنان نیروی انتظامی دانست و بر توجه به این مقوله تاکید کرد.
وی بر تحقق الگوی عملی نماز در بین فراگیران تاکید کرد و افزود: سیره تربیتی نماز در بین فراگیران انتظامی باید به صورت عملی اجراء شود.
سرهنگ ˈابوالفضل پروانهˈ فرمانده یگان ویژه استان البرز در ادامه این مراسم ، خطاب به فراگیران گردان امام حسن عسگری (ع) گفت : اگر جانفشانی ها و از خودگذشتگی های جوانان عزیزی همانند شما نبود این عزت و سربلندی امروز قابل دست یافتن نبود.
وی اظهار داشت : افتخار ما این است که امروز با تمام دسیسه هایی که استکبار بر علیه ما انجام می دهد به جهانیان ثابت کردیم که می توانیم در همه زمینه ها به پیشرفت دست یابیم .
در این مراسم از فرماندهان و مربیان نمونه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و فراگیران با اجرای رژه و خواندن سرودهای حماسی اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.ک/2
7413/ 691
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن