تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820490331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خواستار توجه به ساخت مسکن محرومان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خواستار توجه به ساخت مسکن محرومان شد بندرعباس-ایرنا-نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با مظلوم توصیف کردن حساب 100حضرت امام (ره) خواستار تقویت این شماره حساب برای محقق شدن هدف تامین مسکن محرومان و نیازمندان شد.


به گزارش ایرنا،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی شنبه در نخستین شورای اداری استان در سال جدید با استناد به احادیث و منابع دینی ،بر لزوم توجه به نیازهای محرومان تاکید و اضافه کرد:مسکن به عنوان مهمترین اولویت نیازمندان باید از سوی مدیریت عالی و مجموعه مدیران استان مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.
وی ادامه داد:اگر صدا و سیما یک صدم از تبلیغاتی را که برای ورزش انجام می دهد به این مساله اختصاص داده بود ،مشکل مسکن محرومان به طور کامل حل شده بود.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:تاثیرگذاری همین تبلیغات بود که موجب شد مردم در دوران دفاع مقدس فرزندان خود را برای دفاع از دین و کشور روانه جبهه ها کنند.
آیت الله نعیم آبادی از بنیاد مسکن نیز به عنوان مولود حساب 100حضرت امام (ره)نام برد که تاکنون عملکرد خوبی داشته اما برای ادامه مسیر خود نیازمند حمایت همه جانبه است.
یکی از نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست شورای اداری که به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت:تحقق شعار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری باید از سوی تمام بخش های نظام مورد توجه جدی قرار گیرد.
ابوالقاسم جراره ادامه داد:مجلس در حوزه قانون گذاری و دولت در زمینه اجرا باید این ایده را به عنوان اصل و محور امور در نظر داشته باشند.
وی تنها شرط عملی شدن شعار امسال را حضور مردم در بخش اقتصاد دانست و یادآور شد:موفقیت در حوزه های سیاسی که با حضور مردم رقم خورده می تواند سرمشق خوبی در این زمینه باشد.
به گفته جراره تاکنون به دلایل مختلف زمینه حضور مردم در اقتصاد فراهم نشده که باید این مشکل برطرف شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:به نظر می رسد برخی مدیران نسبت به زیرمجموعه های خود تعصب نادرست دارند به گونه ای که وقتی درباره تخلف کارکنانشان به آنها تذکر داده می شود مقاومت و بی توجهی می کنند.
جراره همچنین ضمن تذکر نسبت به مشکل بیکاری،مدعی شد بیشتر بیکاران استان را افراد تحصیلکرده تشکیل می دهند که باید مدیران استان و همچنین مجموعه های صنعتی با جذب آنها نگرانی های موجود را از بین ببرند و اولویت را نیز به نیروهای استان و کسانی که در هرمزگان زندگی می کنند بدهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در نشست شورای اداری در سخنانی با تبیین نقش و اهمیت فرهنگ خواستار تمرکز همه جانبه براین موضوع شد.
حجت الاسلام حسین مرشدی با استناد و بازخوانی سخنان امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب،به کارگیری واژه هایی مانند قرارگاه فرهنگی ،ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی را نشانه اهمیت فرهنگ به عنوان یک میدان کارزار جدید پیش روی انقلاب اسلامی دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برخی اقدامات انجام شده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست ،فرهنگ را یک وظیفه فرابخشی دانسته و در رفع دغدغه های این حوزه همکاری کنند.
نماینده نتخب مردم از حوزه شرق استان نیز در نشست شورای اداری خواستار توجه مسوولین به تقویت زیرساخت های حوزه انتخابیه خود شد.
عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی تصریح کرد:نباید توسعه تنها در مرکز استان و شهر بندرعباس متمرکز شود و کمبودهای دیگر نقاط استان نادیده گرفته شود.
وی همچنین پیش بینی کرد:در فاز دوم هدفمندی یارانه ها کرایه حمل و نقل در مسیرهای بین شهری افزایش یابد که باید به موازات آن ارائه خدمات در بستر مجازی گسترش یابد تا نیاز مردم شهرستان ها به تردد برای انجام امور اداری کاهش یابد.ک/4
7192/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن