تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820463200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصراف دهندگان از یارانه، ایثارگران اقتصادی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انصراف دهندگان از یارانه، ایثارگران اقتصادی هستند علی آبادکتول - گرگان - فرماندار علی آبادکتول با اشاره به روحیه ایثارگری مردم ایران گفت: انصراف دهندگان از دریافت یارانه، ایثارگران اقتصادی هستند.


به گزارش ایرنا، ˈاحمد تجری مفردˈ روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارکرد: انصراف از یارانه، کمک بزرگی به دولت و توسعه اقتصادی کشور است که برای تحقق آن، باید روحیه جهادی را در جامعه گسترش داد.
وی، فاز دوم هدفمندی یارانه ها را سیاستی در جهت کمک به اقشار نیازمند جامعه و افزایش تولید عنوان کرد و با درخواست از مدیران دستگاه ها برای انصراف از گرفتن یارانه، افزود: انصراف از دریافت یارانه ها ایثار و از خودگذشتگی بزرگی است که این روحیه ایثار گری از زمان جنگ تحمیلی بین مردم ما نهادینه شده است.
تجری همچنین از مدیران ادارات خواست تا از طریق نصب پارچه و پیام های تبلیغاتی برای ایجاد فرهنگ انصراف از یارانه ،تلاش کنند.
وی با تاکید بر لزوم همبستگی و همدلی مردم و مسوولان در اجرایی شدن نامگذاری سال نیز تصریح کرد: مدیران ادارات باید از تمام توانایی ها و پتانسیلی که در اختیار دارند در جهت کمک به دولت، بخصوص در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها استفاده کنند تا اقتصاد و فرهنگ مدنظر مقام معظم رهبری به حد مطلوب در کشور برسد.
فرماندار علی آبادکتول یاداور شد: با توجه به اهمیت نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری و ابلاغیه اقتصاد مقاومتی که در آستانه سال نو صورت گرفت، باید این ابلاغیه نقشه راه قرار داد و با عزمی راسخ، همتی بلند و گام هایی استوار در جهت توسعه و آبادانی کشور حرکت کنیم.
وی تاکید کرد: دستگاه ها باید در این سال سیاست های اجرایی خود را به بهترین نحو ساماندهی کنند و برنامه ریزی دقیق و مستمری را برای سال اقتصاد و فرهنگ داشته باشند.
فرماندار علی آبادکتول با تاکید بر لزوم برنامه محوری دستگاه های شهرستان در سال 93 گفت: کلیه دستگاه ها باید برنامه های خود را ظرف یک هفته بصورت مکتوب به فرمانداری ارسال کنند تا بصورت کتابچه ای در پایان فروردین به استانداری تحویل شود.
حجت الاسلام والمسلمین ˈموسویˈ امام جمعه علی آبادکتول نیز با اشاره به شعارامسال گفت: اقتصاد و فرهنگ دو عنصر لازم وضروری برای حیات بشر است.
شهرستان علی آبادکتول واقع در استان گلستان با چهار شهر فاضل آباد، علی آبادکتول، مزرعه و سنگدوین و 76روستا افزون بر 132هزار نفر جمعیت دارد.
601
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن