تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814763783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید صیاد شیرازی یک سرباز صادق و فداکار بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده کل دژبان ارتش؛ شهید صیاد شیرازی یک سرباز صادق و فداکار بود شهرری - ایرنا - فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تلاش های صادقانه شهید سرافراز علی صیاد شیرازی در انسجام ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید صیاد شیرازی یک سرباز فداکار برای نظام بود.


سرتیپ دوم ستاد ˈدولت رمضان زادهˈ شامگاه پنجشنبه در حاشیه آئین گرامیداشت پانزدهمین سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی در گفت و گو با ایرنا، ولایت مدار بودن را از مهمترین شاخصه های شهید صیاد شیرازی عنوان کرد و افزود: شهید صیاد شیرازی همواره در رکاب امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب گام برمی داشت.
وی با بیان اینکه، شهید صیاد شیرازی به عبارتی شناسنامه ارتش ولایی و مکتبی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، اظهار داشت: آن شهید والامقام همواره در راستای زنده نگاه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کرد.
امیر رمضان زاده در ادامه، با اشاره به نقش شهید صیاد شیرازی در ایجاد انسجام تنگاتنگ بین سپاه و ارتش جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: این انسجام منجر به فرونشاندن غائله کردستان و بعد از آن پیروزی های چشمگیر در عملیات های هشت سال دفاع مقدس شد.
وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی و اینکه با تلاش های مدبرانه، هوشمندانه و فداکارانه شهید صیاد شیرازی بسیاری از مشکلات آن روزها مرتفع شد افزود: در واقع باید گفت صیاد یک سرباز بود نه یک فرمانده چرا که همواره در صحنه نبرد حاضر بود.
1724/703 ** 1552
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن