تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراد بی نیاز با انصراف از دریافت یارانه به توسعه زیرساخت هاکمک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افراد بی نیاز با انصراف از دریافت یارانه به توسعه زیرساخت هاکمک کنند یزد- ایرنا- امام جمعه بافق گفت : افراد متمول و بی نیاز اگر سخاوتمندانه از دریافت یارانه انصراف دهند کمک شایانی به زیرساخت های اقتصادی ، فرهنگی، بهداشت و درمان خواهند کرد.


حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید جواد سلیمانیˈ در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: افراد متمکن با عدم دریافت یارانه ها، به ساماندهی اقتصاد کشور ،تولید داخلی و اشتغالزایی کمک خواهند کرد.
امام جمعه بافق گفت: هدفمندی یارانه یکی از شاخصه مهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی است که می توان با صرفه جویی و هدفمندی مناسب آن زیر ساخت های فرهنگی ، اقتصادی، بهداشت و درمان و سرمایه گذاری را توسعه بخشید .
وی ادامه داد: با اجرای طرح انصراف افراد ثروتمند از دریافت یارانه نقدی ،دولت می تواند از محل صرفه جویی و درآمد ناشی از این طرح در حوزه تولید، اشتغال و شکوفایی اقتصاد فعالیت بیشتری داشته باشد.
سلیمانی قانون هدفمندی یارانه را گامی برای استفاده از درآمد آن در بخش های عمرانی، طرح های نیمه تمام و کمک به توسعه پایداری و محرومیت زدایی از مناطق محروم برشمرد.
امام جمعه بافق ،تحقق این گام را انصراف صادقانه و سخاوتمندانه بی نیازان در ثبت نام دور دوم هدفمندی یارانه دانست و تصریح کرد: با این انصراف یقینا نخستین گام مهم در اقتصاد کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری برداشته خواهد شد.
سلیمانی با بیان اینکه چنانچه تولید داخلی در کشور رونق یابد نیاز به کالای وارداتی نداریم یاد آور شد: دولت جمهوری اسلامی ایران منابع مالی حاصل از انصراف برخی مردم از دریافت یارانه نقدی را صرف زمینه سازی برای تولیدات داخلی خواهد کرد.
وی در ادامه ،انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه افرادی که دارای تمکن مالی هستند خدمت مهم در جهت بهره مندی اقشار آسیب پذیر جامعه خواند و بیان داشت: این انصراف دست دولت را برای توجه به بخش سلامت ، رسیدگی به تجهیزات و تامین تخصص های لازم و دارو، باز می گذارد.
امام جمعه بافق به افرادی که در معیشت زندگی نیازی به دریافت یارانه نقدی ندارند توصیه کرد صداقت و سخاوت آن را داشته باشند که از دریافت این مبلغ پرهیز کرده و کمک حال مستمندان و یاری گر دولت در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور باشند.
وی پرداخت یارانه را در فاز اول بدون هدف و چند برابر بودجه عمرانی کشورمان خواند و تصریح کرد: به طوریکه مقامات ارشد نظام اعلام کرده اند تعداد افرادی که یارانه دریافت می کنند از جمعیت کنونی کشور بیشتر است.
سلیمانی در پایان نقش رسانه های را در ترویج فرهنگ انصراف از دریافت یارانه ها توسط افراد بی نیاز جامعه، مهم دانست و گفت: در مورد ترویج این فرهنگ خبرنگاران ، هنرمندان ، نویسندگان به ویژه رسانه ملی نقش آگاه ساز و توجیه کننده دارد. ک3
7543/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن