تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802181167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افرادی با وضعیت مالی خوب از دریافت یارانه انصراف دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امامان جمعه شیعه و سنی: افرادی با وضعیت مالی خوب از دریافت یارانه انصراف دهند زاهدان- ایرنا- امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان ایرانشهر و خاش از افراد با وضعیت مالی مطلوب خواستند با هدف کمک به توسعه کشور از دریافت یارانه انصراف دهند.


حجت الاسلام ˈمحمدحسین میریˈ امام جمعه خاش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان اینکه انصراف از دریافت یارانه نقدی توسط سرمایه داران بهترین راه برای خدمت به محرومان جامعه است، به افراد دارای توان مالی کافی توصیه کرد از دریافت یارانه انصراف دهند.
وی اظهار داشت: نتیجه انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه انجام اقدامات موثر از سوی دولتمردان برای توسعه بخش های بهداشت و درمان، خدمات زیر بنایی، مسکن و تامین نیاز افراد محروم جامعه خواهد بود.
مولوی ˈمحمدعلی شهنوازیˈ امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز با بیان اینکه دریافت یارانه حق مردم از محل ذخیره های انرژی کشور است گفت: در این راستا اقشار ضعیف و محروم جامعه مستحق ترهستند.
وی اظهار داشت: با توجه به نیاز محرومان و مستضعفان جامعه به استفاده از خدمات، ضرورت دارد که سرمایه داران با انصراف از دریافت یارانه فرصت لازم را برای گسترش ارائه خدمات به این قشر فراهم کنند.
مولوی ˈعبدالستار حسین زهیˈ امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش نیز تاکید کرد: خوشبختانه با اقدام مطلوب و برنامه ریزی دولت تدبیر و امید به منظور انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه، زمینه های خوبی برای ارائه خدمات به نیازمندان جامعه فراهم شده است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: انتظار داریم افراد با وضعیت مالی خوب از دریافت یارانه خودداری کنند تا دولت با این پول در زمینه توسعه، عمران و آبادانی منطقه گام بردارد.
مولوی ˈعبدالصمد کریم زاییˈ افزود: پول ذخیره شده از محل انصراف افراد متمکن جامعه برای توسعه زیرساخت ها، ارتقای مسائل بهداشتی و آموزشی هزینه می شود.
وی با تاکید بر تلاش دولت در زمینه مهار تورم، جلوگیری از افزایش قیمت و ارتقای سطح رفاه مردم ابراز امیدوار کرد مسوولان امر با اجرای دقیق مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها زمینه بهره مندی بهتر و بیشتر اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را از مزایای مطلوب این قانون فراهم کنند.
ˈمحمداکبر چاکرزهیˈ فرماندار خاش نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: مشارکت سرمایه داران در اجرای موفقیت آمیز طرح هدفمندی یارانه ها بهترین راه خدمت به اقشارمحروم و کم درآمد جامعه است.
وی بیان کرد: با انصراف سرمایه داران از دریافت یارانه به رشد و توسعه بخش های تولیدی، خدماتی، سلامت و بهداشت، عمران شهری، روستایی و عشایری، توسعه راه و ارتقای سطح آموزش کمک می شود و آهنگ پیشرفت همه جانبه در کشور شتاب می گیرد.
به گزارش ایرنا، رییس و 50 نفر از اعضای هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و پزشکان متخصص این شهرستان از دریافت مرحله دوم یارانه انصراف دادند.
رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا علت انصراف اعضای هیات رییس این دانشگاه را از دریافت یارانه اجرای بهتر سیاست های کلی سلامت ابلاغیه از سوی رهبر معظم انقلاب، ارتقا و بهبود شاخص های بهداشتی در مناطق محروم اعلام کرد.
دکتر ˈایرج ضاربانˈ افزود: این انصراف در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و پیشبرد برنامه های توسعه ای دولت به منظور ارتقای سطح بهداشت و درمان در منطقه صورت گرفت.
وی از افرادی که وضعیت مالی مناسبی دارند خواست تا با انصراف از دریافت یارانه دولت را در توسعه زیرساخت ها در بخش های مختلف یاری کنند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، شماری از مسوولان، علما، معتمدان، ریش سفیدان و سرمایه داران شهرستان خاش و ایرانشهر انصراف خود را از دریافت یارانه با هدف بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و رشد و توسعه و آبادانی کشوراعلام کردند.
7312/7314/7307
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن