تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815315265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی: فردا نباید روح ورزش لطمه ببیند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فولاد و نفت شایسته قهرمانی هستند، فرکی: فردا نباید روح ورزش لطمه ببیند تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به حساسیت خاص بازی های هفته آخر لیگ برتر، گفت: فردا نباید روح ورزش لطمه ببیند و من مطمئن هستم تمام تیم ها با انگیزه و جوانمردانه بازی خواهند کرد.


حسین فرکی عصر روز پنج شنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز، افزود: حتی اگر نتیجه بازی فردا مقابل تیم تبریز باخت برای ما باشد، باید با ارایه بازی جوانمردانه این نتیجه و البته سایر نتایج هفته آخر حاصل شود تا تمام تیم ها در پایان فصل با شرافت جایگاه های خود را به دست آورند.
وی گفت: من امیدوارم هر تیمی که حقش است فردا جام قهرمانی را بالای سر ببرد و معتقدم تیم های فولاد خوزستان و نفت تهران به دلیل ارایه بازی های زیبا و اصولی در طول فصل شایسته ترین تیم ها برای قهرمانی هستند و دوست دارم اگر فولاد قهرمان نشد این مقام به نفت برسد.
فرکی بازی فردای فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد تبریز را بسیار سخت پیش بینی و اظهار کرد: این بازی مثل چهار بازی دیگر فینال لیگ برتر است و همین امر حساسیت بازی های امسال را بیشتر از سال های قبل کرده است.
وی از تیم گسترش فولاد تبریز به عنوان مجموعه ای جوان و با انگیزه یاد کرد که جزو تیم های شایسته لیگ برتر بوده و جایگاه بسیار خوبی نیز در جدول دارد.
فرکی با تاکید بر اینکه تیم فولاد اهواز در این بازی هدفی جز پیروزی و کسب سه امتیاز ندارد، گفت: در عین حال باید منتظر نتیجه بازی نفت تهران نیز باشیم که اگر این بازی نیز به نفع ما شد به جام قهرمانی که حق مردم خوزستان است، دست یابیم.
وی قهرمانی فولاد اهواز در لیگ برتر را پاداشی جزیی به مردم خوزستان و هواداران این تیم برشمرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد اهواز با بیان اینکه سرنوشت این تیم امسال در جام حذفی و لیگ برتر باید در تبریز رقم بخورد، اظهار کرد: در جام حذفی ما در تبریز مقابل تراکتورسازی حذف شدیم اما این بار امیدوارم قهرمانی در لیگ برتر در این شهر کهن نصیبم شود.
فرکی گفت: در بازی فردا بختیار رحمانی و عبدالله کرمی را به دلیل محرومیت و آرش افشین را به علت مصدومیت در اختیار نداریم، اما با این حال تمام 29 بازیکن خود را همراه آورده ایم تا وزنه روحی فولاد تکمیل تر باشد.
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان فردا /جمعه/ ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
7236/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن