تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814748846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مدیران اجرایی باید تلاش کنند که سرمایدار را به سرمایه گذار تبدیل و تشویق نمایند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار گناباد : همه مدیران اجرایی باید تلاش کنند که سرمایدار را به سرمایه گذار تبدیل و تشویق نمایند گناباد – ایرنا- فرماندارگناباد گفت : همه مدیران اجرایی باید تلاش نمایند برای کاهش بیکاری و رونق کسب و کار در جامعه سرمایه دار را به سرمایه گذار تبدیل و تشویق نمایند.


به گزارش ایرنا، محمد صفایی روز پنجشنبه در کمیته کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال شهرستان گناباد افزود: با مطالعه صورت گرفته برای ایجاد هر شغل بطور متوسط حدود یک میلیادر ریال اعتبار نیاز است و تامین این اعتبار تنها از عهده دولت خارج است.
وی بیان کرد: با توجه به بحران اشتغال درسالهای پیش رو باید با به خدمت گرفتن سرمایه های کوچگ و بزرگ در بخشهای مختلف برای ایجاد اشتغال همت نماییم و تلاش مضاعف صورت گیرد.
فرماندار گناباد گفت: حدود 50 هزار میلیارد تومان گردش پولی موسسات پولی و اعتبار خراسان رضوی در سال 92 بود که بیشتر در ساخت برج ، خرید زمین ، دلالی ، طلا ، ارز و غیره رد و بدل شده است .
صفایی افزود: اگر بتوان حدود 20 درصد از این اعتبار که برابر با کل اعتبارات پیش بینی شده دولت برای اشتغال در سال 93 است برنامه ریزی و آن را هدایت کرد مشکل اشتغال نیز تا حدود زیادی قابل حل است .
وی اظهار داشت: این امر شدنی است اگر کارها روان سازی، تسهیل گری و پیگیری جدید صورت گیرد.
514/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن