تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران با وحدت و همدلی می توانند موانع جذب سرمایه گذاری را رفع کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیران با وحدت و همدلی می توانند موانع جذب سرمایه گذاری را رفع کنند چابهار- ایرنا- مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: مدیران و مسوولان سازمان با همدلی و همکاری می توانند برخی از قوانین و مقررات دست و پاگیر و دیگر موانع روند جذب سرمایه گذاری و فعالیتهای توسعه ای را برطرف کنند.


به گزارش ایرنا ، ˈحامد علی مبارکیˈ عصر یکشنبه در نشستی با کارکنان منطقه آزاد چابهار ضمن تبریک مجدد به مناسبت سال جدید و نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و همچنین تقارن آن با ایام فاطمیه، گفت: با گذشت بیش از 17 روز از این ایام از همه دست اندرکاران و همکاران در تکریم میهمانان نوروزی و ارایه خدمات شایسته قدردانی می کنم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این نشست که تقریبا همزمان با اعلام رسمی خبر آزادی سربازان ایرانی بود آزادی مرزبانان غیور را به خانواده های این عزیزان و مسوولان و ملت ایران تبریک گفت.
وی با تبیین و تشریح سیاست ها و رویکردهای سازمان منطقه آزاد چابهار در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطر نشان کرد: همدلی و همگرایی خوب مدیران اجرایی، کارشناسان و تمامی همکاران این مجموعه یکی از ویژگی هایی است که می تواند در تکمیل زیر ساخت ها و پیشرفت رفاه مردم شریف و میهمان نواز موثر واقع شود.
مدیر عامل منظقه آزاد تجاری صنعتی چابهار یکی از بزرگ ترین مزیت های این منطقه و بندر را ˈترانزیتˈ ذکر کرد و گفت: فعال سازی این محور بزرگ ترانزیتی می تواند باعث توسعه شرق و جنوب شرق کشور شود.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم ارتقا جایگاه همکاری های بین المللی این منطقه است، افزود: چابهار به لحاظ داشتن توانمندیها و ظرفیت های بالا می تواند برای تعاملات بین المللی کشورمان حائز اهمیت باشد و جهت دستیابی به این مقام بایستی تمام توانمان را بکار گیریم همه در این مسیر مسوولند و سرعت و دقت را با تمام توان باید بکار گیریم.
مبارکی تصریح کرد: در افق چشم انداز 1404 هر کدام از ما بایستی نقش مهمی را بر عهده گیریم.
به اعتقاد وی، بندر چابهار از زیباترین مقاصد گردشگری و از قطب های اکوتوریسم در کشور محسوب می شود و گردشگری حلال با محوریت گردشگری فرهنگی نیز از اهداف این سازمان برای پیشرفت فرهنگی و اقتصادی مورد استقبال قرار گرفته است.
وی خطاب به کارشناسان و دست اندرکاران منطقه آزاد چابهار گفت: با وجود برنامه ها و طرح های متعدد گردشگری برای چابهار و تمایل و اقبال خوب مردم و مسوولان، این وظیفه خطیر را باید برعهده گیرید زیرا فرآیندی که از مجموع عوامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محیطی این صنعت به وجود می آید رونق اقتصادی، اشتغالزایی، تعاملات فرهنگی گسترده، شکوفایی استعدادها و توسعه پایدار است.
مبارکی با اشاره به اجرا پروژه در دست ساخت مسجد منطقه بیان کرد: این پروژه بزرگ فرهنگی مذهبی با هدف یکپارچگی در برگزاری مناسبت های مذهبی، فرهنگی و هنری و بالا بردن سطح فرهنگی و آموزه های دینی منطقه بایستی هر چه سریعتر تکمیل شود. ک/2
س.ن1744 / 653/ 3404
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن