تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812622288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراکز نام نویسی مرحله دوم یارانه ها در روزهای تعطیل فعالیت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مراکز نام نویسی مرحله دوم یارانه ها در روزهای تعطیل فعالیت دارند ایلام-ایرنا- معاون برنامه ریزی استاندار ایلام گفت: مراکز نام نویسی مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها در روزهای تعطیل نیز برای ارائه خدمت به مردم فعالیت می کنند.


ˈحشمت اله عسگریˈ روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دفاتر آی سی تی، کافی نت ها، پلیس +10 و مراکز نهادهای حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی) و دفاتر روستایی برای نام نویسی از افراد هر روز تا ساعت 24 شب به مراجعان و متقاضیان خدمات ارائه می دهند.
وی اضافه کرد: با توجه به این که فرم پیش نویس از سوی مراکز مجاز نام نویسی و دفاتر نهادهای حمایتی به افراد سرپرست خانوار ارائه می شود، به همین علت هر کسی به جزء خود فرد برای نام نویسی مراجعه کند باید آن فرم را به همراه داشته باشد.
وی ادامه داد: این فرم ها پس از تکمیل به وسیله افراد سرپرست خانوار و امضا و اثر انگشت در دفاتر نگهداری می شود.
معاون استاندار ایلام افزود: دبیرخانه مرحله دوم ستاد هدفمندی یارانه ها در استان تمام وقت فعال است و همه مسائل، نقاط قوت و ضعف را مورد بررسی قرار می دهد.
عسگری از سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه خواست که برای نام نویسی باید به مراکز مجاز مراجعه کنند.
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها در استان ایلام گفت: بر پایه تصمیم و پیگیری استانی، هزینه نام نویسی دریافت یارانه 20 هزار ریال اعلام شده است که در صورت دریافت مبالغ اضافی شهروندان تخلف را به شماره 124 اطلاع دهند.
وی گفت: زوج های جوان که پس از 22 اسفند تشکیل خانواده داده اند، در این مرحله باید در خانوار والدین خود نام نویسی کنند تا در آینده و زمان مناسب که اعلام رسمی خواهد شد، بتوانند تغییرهای لازم برای دریافت یارانه مستقل انجام دهند.
معاون برنامه ریزی استاندار ایلام اظهار کرد: با توجه به توصیه های داده شده به مردم، شهروندان از مراجعه غیر ضرور خودداری کنند و هرکس باید در روز تعیین شده بر پایه رقم سمت راست و پایانی کد ملی خود برای نام نویسی مراجعه کند.
عسگری در مورد این که خانوارهای جدید آیا می توانند نام نویسی کنند، گفت: اگر کسانی که تا 22 اسفند 92 به جداسازی اطلاعات خود و تشکیل خانوار جدید اقدام کرده اند و در سامانه مرکز آمار ایران اطلاعات آنان ثبت شده باشد، یا از در دفاتر پلیس +10 اطلاعات آنان ثبت شده باشد و یارانه فروردین نیز بر پایه خانوار جدید واریز شود، می توانند برای نام نویسی اقدام کنند.
معاون برنامه ریزی استاندار ایلام افزود: بر پایه اطلاعات اعلامی از سوی مرکز، این افراد برای جداسازی اطلاعات خانوار جدید پس از پایان نام نویسی یارانه، دوباره فرصت دارند تا مانند گذشته نام نویسی کنند.
وی همچنین بر توجه ویژه در ثبت اطلاعات تاکید کرد و گفت: سرپرستان خانوار باید دقت کنند که اطلاعات اعلامی صحیح و درست باشد.
این مدیر ارشد استان ایلام از سرپرستان خانوار خواست در خصوص اعلام میانگین درآمد ماهانه بر پایه سرانه درآمد رقم مورد نظر در فرم را گزینش کنند نه بر اساس سرانه جمعیت خانوار.
عسگری ابراز امیدواری کرد: با توجه به همکاری بین دستگاهی و تمهیدهای لازم هیچ گونه مشکلی در روند نام نویسی افراد برای دریافت یارانه در استان به وجود نیاید. ک/3
7177/565
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن