تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815270175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنر باید در خدمت اسلام و تضمین کننده منافع دینی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هنر باید در خدمت اسلام و تضمین کننده منافع دینی باشد قزوین – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: هنر باید در خدمت اسلام و تضمین کننده منافع دینی مردم باشد.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈهادی باریک بینˈ چهارشنبه شب به مناسبت سالروز شهید آوینی در جمع هنرمندان بسیجی استان قزوین افزود: هنر ارزشی و دینی باید در خدمت نظام اسلامی و منافع مسلمین باشد تا به توسعه جوامع اسلامی کمک کند.
به گفته وی، یکی از دغدغه مقام معظم رهبری امور فرهنگی است که این موضوع باید به طور جدی توسط هنرمندان استان مورد توجه قرار گیرد و در آثار هنری نمود پیدا کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، از شهید آوینی به عنوان بهترین الگو برای هنرمندان یاد و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به پویایی در هنر و ارزشی تر کردن هنر شهید آوینی الگوی خوبی برای هنرمندان است.
آیت الله باریک بین خاطر نشان کرد: شهید آوینی با داشتن تعهد و هنر دینی و اسلامی خدمات تاثیرگذاری انجام داد و مسیر حرکت این شهید والا مقام باید الگوی دیگر هنرمندان قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت روی آوردن به سبک زندگی اسلامی یادآورشد: باید هنرمندان کمک کنند تا با ابزار هنر فواید و مزایای سبک زندگی اسلامی برای خانواده ها تشریح و تبیین شود تا ضمن پرهیز از فرهنگ و زندگی غربی بتوان زندگی اسلامی را ترویج کرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: اگر فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه رواج یابد نقشه های دشمنان خنثی خواهد شد و تیر بدخواهان برای انحراف نسل جوان و نوجوان به سنگ خواهد خورد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین نیز در این جلسه از فعالیت های انجام شده گزارشی ارایه کرد.
ˈمهدی طاهرخانیˈ افزود: سازمان بسیج هنرمندان استان در چند سال اخیر آثار و دست نوشته های دو هزار و 200 هنرمند شهید را شناسایی و جمع آوری کرده است.
7390/616
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن