تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798968269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدرضا گلزار:می‌دانم خواننده خوبی نیستم!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
محمدرضا گلزار:می‌دانم خواننده خوبی نیستم!




محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در جدیدترین گفتگویش، خود را خواننده خوبی نمی داند.





موسیقی ما: محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در جدیدترین گفتگویش، خود را خواننده خوبی نمی داند.

روزنامه ایران نوشت:  این بازیگر سینما در این گفتگو گفته : من خواننده خوبي نيستم، مي دانم خواننده خوبي نيستم. خبرنگار مربوطه از او پرسیده : برپايه حرف مردم اين را مي گوييد؟ اگر اين گونه باشد مثلاً من الان مي گويم شما بازيگر خوبي نيستيد،پس بازيگر خوبي هم نيستيد!؟! گلزار نیز در جواب گفته است: مي دانم بازيگر خوبي هستم. دليلي ندارد تصور کنم بد هستم.

آدم مدعي نيستم، آدم پرتلاشي هستم، تلاشم را مي کنم، مابقي را مي سپارم به مردم و طرفدارانم. به گزارش پارس توریسم به اینجا رسوندی نام ترانه‌ای است که مدتی پیش و با صدای محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در فضای مجازی منتشر شده و او را نیز به جمع بازیگران خواننده‌ای چون مهران مدیری، بهرام رادان، محمدرضا هدایتی، امین حیایی و ... اضافه کرده است.

گلزار درادامه گفت وگوی خود همچنین از انتقاد های مغرضانه در برابر خوانندگی اش گلایه کرده و توضیح داده :اگر انتقاد غير مغرضانه باشد، گوش شنوا دارم، طرف مي آيد مي گويد «آقا! به اين دلايل شما صداتان مناسب خوانندگي نيست » آن زمان فضاي غرض ورزي نيست. نقد محترم و مودب اثرگذار است. دوستاني که به دور از توهين گفتند يا نوشتند که صدايم براي خوانندگي مناسب نيست توجه ام را بيشتر جلب کردند و به نکاتي که متذکر شدند توجه کردم حالاهم مي گويم: « اصلاً صداي من براي خوانندگي خوب نيست».






بازیگر فیلم آتش بس در ادامه صحبت های خود نیز ادعاهای جدیدی را مطرح نموده است: «رقابت را مي پسندم ولي رقابتي با اهالي موسيقي ندارم، زماني فردي مدعي در سبک خاصي از موسيقي است ولي من نه ادعايي دارم و نه مدعي بوده ام. خطاب به آنان که با برخوردي تند به نقد «خواسته دلي» من پرداخته اند مي گويم به فرض که صدايم خوب نيست چرا اينقدر دغدغه فکريتان شده است؟!

اصلاً از اين منتقدان تند گفتار سوالي دارم: «اين همه خواننده که نه صداي خوبي دارند نه از ترانه مناسبي استفاده مي کنند چرا تا اين اندازه درمعرض حاشيه ها نيستند؟» مي دانيد پاسخ اين سوال چيست! از نظر من آدم هايي که در زندگي تلاش کرده و از تلاش خود راضي هستند مغرضانه نقد نمي کنند. بايد بگويم تعداد زيادي هستند بعد از انتشار اين ترانه ها تشويقم کردند، من اين کار را ادامه خواهم داد،براي اين که چه در فضاي خوانندگي بمانم چه نمانم موسيقي بخشي از زندگي من است.

در بخش دیگری از این مصاحبه از گلزار سوال شده: «بازيگران ديگري هم هستند که خوانندگي را امتحان کرده اند شايد هم خطاهايي در زندگيشان داشته اند ولي چرا نقدها تا اين حد که براي شما کوبنده است براي آن ها نيست؟» که گلزار نیز در پاسخ گفته: «براي اين که منتقدها مغرض هستند، اصلاً فکرکنيد «گلزار» اشتباهي هم مي کند يا کرده، راهش اين گونه نقد کردن نيست، زيرا اگر قرار بود به حرف هاي مغرضانه توجه کنم تا امروزبايد تصميم هاي ديگري براي زندگيم مي گرفتم. براي آن قشر مردمي که غير مغرض هستند و سنجيده نقد مي کنند گوش شنوا دارم، به هر حال صددرصد ايراد و اشتباه در زندگي دارم هيچ فردي بي اشتباه نيست.

اين روزها بيشترين نقد ها به خوانندگي ام است، اگر ترانه هايي که خوانده ام بد است پس چرا تا آهنگ اول منتشر شد در کمتر از دو روز 700 هزار مرتبه دانلود شد، اين رکورد کجا بوده؟خواننده اين ترانه ها «محمدرضا گلزار» است همين نام، افراد را کنجکاو مي کند باعث مي شود ترانه به سرعت دانلود شود؟ با يک بار گوش کردن، آمار دانلود به 700 هزار در دو روز اول نمي رسد. براي اين که بدانيد اين نقد ها مغرضانه است، يک آهنگ از يک خواننده اي که خوش صدا نيست و علاقه مند زيادي ندارد در شبکه هاي اجتماعي بگذاريد بعد دقت کنيد چقدر کامنت نقد منفي زير آن نوشته مي شود.

فکر نمي کنم کامنت زيادي نوشته شود، امکان دارد از کنارترانه اي که دوست ندارند رد شوند؟ من هم همين را مي گويم، وقتي دوست نداريد رد شويد، چرا اينهمه نقد مغرضانه، کمي همديگر را دوست بداريم ما از يک مملکت هستيم. باز هم مي گويم در کنار اين نقدهاي غير دوستانه تعدادي از استادان موسيقي و خوانندگان کشور بودند که تشويقم کردند. من که قرار نيست خواننده باشم.

سوال دیگری که از گلزار پرسیده شده این است که نظر مردم تا چه ميزان بر زندگي شما اثر گذار است؟ گلزار نیز جواب داده : خیلي زياد، نظر بد و خوب فرقي نمي کند. يعني آن عزيزي که مي نشيند، شروع مي کند به حاشيه سازي، شايعه سازي و جوسازي،بايد بداند من هم از جنس مردمم،از فضا که نيامده ام، من هم آدم هستم مثل خودتان، مگرچقدر يک آدم مي تواند تحمل کند تا اين حد برايش شايعه وحاشيه بسازند. کتابي هست به نام (راز موفقيت)، نويسنده اش مي گويد: اگر مي خواهيد موفق باشيد دو کار انجام دهيد، نخست اين که يک روز تمام روزه سکوت بگيريد،دوم اين که هر اتفاقي را مي بينيد قضاوتش نکنيد. باور کنيد بيشتر مشکلات اجتماعي از بي توجهي به اين دو مورد نشات مي گيرد.






تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن