تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای رفع مشکلات حوزه هنر خراسان جنوبی اختصاص می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای رفع مشکلات حوزه هنر خراسان جنوبی اختصاص می یابد بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی بر رفع مشکلات موجود در بخش هنر استان تاکید کرد و گفت: از بودجه امسال 150میلیون تومان اعتبار به منظور رفع بخشی از مشکلات حوزه هنر به دستگاه های ذیربط اختصاص خواهد یافت.


ˈوجه اله خدمتگزارˈ امروز در دیدار جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان خراسان جنوبی وی رسیدگی به مشکلات هنرمندان را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی که مزین به فرهنگ شده از همین مساله نشات می گیرد.
وی با بیان اینکه رئیس جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دغدغه های فراوانی در این زمینه دارند افزود: مدیران باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا زمینه ارتقای سطح فرهنگی و هنری هنرمندان استان فراهم شود.
خدمتگزار هنرمندان را قشری تاثیرگذار در جامعه دانست و افزود: هنرمندان با توجه به هنری که در اختیار دارند می توانند بر اقشار مختلف اجتماعی تاثیرگذار باشند که باید از این توانمندی نیز به نحو مناسب استفاده شود.
وی ضمن گرامیداشت روز هنر اسلامی در انقلاب اسلامی گفت:همه کسانی که در موفقیت انقلاب اسلامی و دوران 8سال جنگ تحمیلی نقش داشته اند در بخشهای مختلف هنرمند بوده اند.
وی خراسان جنوبی را استانی فرهنگی و دانشگاهی دانست و اضافه کرد:این استان با دارا بودن مردمی ولایتمدار، انقلابی و متدین همواره پشتیبان نظام و دولت بوده است.110
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن