تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم خراسان جنوبی 412 میلیون ریال به طرح محسنین کمک کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم خراسان جنوبی 412 میلیون ریال به طرح محسنین کمک کردند بیرجند - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: کمکهای نقدی حامیان طرح محسنین استان از ابتدای سال تاکنون 412 میلیون ریال بوده است.


ˈ علی اکبر نخعیˈ تعداد خانواده های موجود در فهرست نیازمندان تحت پوشش طرح محسنین استان را 2423 خانوار برشمرد و گفت: 6778 نفر از این افراد بدون حامی می باشند.
وی ادامه داد: حامیان نیازمندان در این طرح، کفالت 177 نفر را به عهده دارند.
نخعی با تاکید بر استقبال خیرین بیرجندی از این طرح، ادامه داد: از مجموع 268 نفر حامی طرح محسنین استان، 160 نفر در بیرجند برای مساعدت نیازمندان اعلام آمادگی نموده اند.
به گفته وی، نیازمندانی که در فهرست طرح محسنین این مجموعه قرار گرفته اند،گاه شرایطی وخیم تر از نیازمندانی دارند که مستمری دریافت می کنند.
وی خاطر نشان کرد: ایتام استان به لطف حامیان طرح اکرام و نیت مردم خیر، شرایطی به مراتب بهتر از بچه هایی دارند که در این خانواده ها زندگی می کنند، چرا که آنها با وجود داشتن سرپرست از داشتن کمترین نیازهای روزانه هم محرومند.
وی از آمادگی مجموعه برای دریافت کمک های مردم در طرح محسنین خبر داد و گفت: متقاضیان کمک به نیازمندان در این طرح می توانند با مراجعه به دفاتر امداد در شهرستان های محل سکونت خود،با این خانواده ها آشنا شده و پس از انتخاب موارد مدنظر،از آنها حمایت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: افراد متقاضی می توانند با واریز 200 هزار ریال به صورت ماهانه به این خانواده ها کمک کنند اما لازمه واریز هر گونه وجهی تحت این عنوان، تکمیل فرم اطلاعات مربوطه است.
به گفته وی، فرد اگر بدون دریافت اطلاعات مربوطه نسبت به واریز وجه به شماره حساب های مشخص شده اقدام کند، وجه واریزی او در فهرست وجوه نامشخص به تشخیص مجموعه در اختیار حوزه های مختلف قرار خواهد گرفت و چه بسا نیت فرد را برآورده نخواهد کرد.
نخعی که طرح محسنین به منظور ایجاد بستری مناسب برای ارتقای وضعیت معیشتی آنی و آتی خانواده های نیازمند، لحاظ شده گفت: متقاضیان حمایت از نیازمندان در این طرح، می توانند بعد از شناسایی خانواده نیازمند، کمکهای خود را به شماره حساب 4944944955 نزد بانک ملت بیرجند واریز کنند.
وی از حمایت های همیشگی خیرین برای رفع نیازهای این افراد را خواستار شد و افزود: افرادی که در این خانواده ها زندگی می کنند گاه بیش از نیاز مالی به لحاظ روانی آسیب دیده و نیازمند توجه می باشند،نمونه های عینی این مطلب هم دانش آموزانی بودند که در شروع سال تحصیلی، برای حضور در مدرسه و در جمع دیگر دانش آموزان رغبتی نداشتند.
وی گفت: افرادی که از حمایت های خیرین در طرح محسنین بهره مند می شوند،زنان مطلقه یا کسانی هستند که در خانواده هایی زندگی می کنند که یا سرپرست خانواده آنها بیمار است،یا پدر خانواده زندانی است یا به علت ناتوانی قادر به کار نمی باشد.665
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن