تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820423298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصراف استاندارفارس و مدیران استانداری از دريافت يارانه هاي نقدي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس
انصراف استاندارفارس و مدیران استانداری از دريافت يارانه هاي نقدي
شیراز – خبرگزاری مهر: استاندار فارس به همراه معاونان، مديران ستادي استانداري، فرمانداران و بخشداران اين استان از دريافت يارانه هاي نقدي انصراف دادند.



به گزارش خبرگزاری مهر،  در اولين روز از آغاز ثبت نام دور جديد دريافت يارانه هاي نقدي تمامي مديران ستادي استانداري ، فرمانداران و بخشداران همگام با استاندار فارس و معاونان اين استانداري از دريافت يارانه هاي نقدي انصراف دادند. نماينده عالي دولت تدبير و اميد در فارس ضمن تقدير از همگرايي مردم در حمايت از سياست هاي دولت ، از انصراف گروه هاي مختلف اجتماعي ار دريافت يارانه ها و ياري رساني به سياست هاي اقتصادي دولت در راستاي حمايت از صنايع، اشتغال، بهداشت ، خدمات درماني و ... تقدير كرد. سيد محمد احمدي از مدیران دستگاه های مختلف اجرایی خواست تا در انصراف از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی پیشقدم شوند. وي اقدام برای تغییر در وضعیت پرداخت یارانه نقدی توسط دولت را تصمیم درستی خواند و عنوان کرد: برای دستیابی به اهداف اقتصادی کشور این مهم ضرورت دارد.  


۱۳۹۳/۱/۲۰ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن