تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه بايد در رعايت حقوق زندانيان و خانواده هاي آنان کوشا باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۴ب.ظ)
رئيس سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور: همه بايد در رعايت حقوق زندانيان و خانواده هاي آنان کوشا باشيم رئيس سازمان زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي کشور گفت: با توجه به شعار امسال بايد برآيند فرهنگ و عزم ملي و مديريت جهادي، سلامت و کارآمدي در بخش هاي مختلف باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامحسين اسماعيلي در نخستين جلسه مديران ستادي و استاني در سال 93 که از طريق ويدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به نامگذاري سال جديد افزود: اولويت مهم سازمان زندانها ارتقاي فرهنگ با عزم ملي و ارتقاي سلامت و کارآمدي نظام زندانباني است و براي رسيدن به اين هدف بايد گام‎هاي متعددي برداشته شود.
وي ادامه داد: يکي از اين گام‎ها ترويج فرهنگ نماز بين همکاران و زندانيان است زيرا نماز اصلي‎ترين عنصر فرهنگي و زمينه‎ساز سلامت روحي و رواني است.
اسماعيلي افزود: اين مهم است که نماز، سر وقت و به جماعت ادا شود. همچنين نماز در درون زندان‏ها بايد تجلي و نمود داشته باشد بنابراين مديران زندان‏ها بايد سعي کنند در امر نماز با زندانيان همراه باشند و نماز را به جماعت با آنان ادا کنند.
وي يادآور شد: به جز امور مراقبتي، امنيتي و انتظامي ساير فعاليت‌ها به هنگام نماز بايد تعطيل شود.
وي تصريح کرد: در گام‌هاي بعدي براي تحقق منويات مقام معظم رهبري، مديران بايد با ارايه ايده‌هاي نو امکان تحقق اين شعار در سازمان زندانها را فراهم کنند.
اسماعيلي همچنين در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به عملکرد خوب همه حوزه‎ها در سال گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به تدابير انديشيده شده قضايي براي کاهش جمعيت کيفري شاهد کاهش 10 درصدي ورودي زندان‎ها در سال 92 بوديم.
رئيس سازمان زندانها واقدامات تاميني و تربيتي کشور همچنين با بيان اينکه نبايد فقط به صورت شعاري بگوييم که «سربازان حوزه اصلاح و تربيت هستيم» تصريح کرد: اگر مديران سالمي نداشته باشيم، هيچ اصلاحي در زندان‏ها و به تبع آن جامعه رخ نخواهد داد به عبارتي نمي‎توانيم زندانيان سالم و هدايت‎شده‌اي تحويل اجتماع دهيم.
اسماعيلي ادامه داد: بايد بکوشيم تا از خودستايي جلوگيري کنيم. زيردستان را از ستايش و تمجيد بر حذر کنيم. از خشم و عصبانيت اجتناب کنيم. ظاهرسازي نکنيم همچنين از گفتن حرف حق و گرفتن مشورت ابايي نداشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن