تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815038491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعیت خرید و فروش اموال منصور آریا توسط دادستانی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ممنوعیت خرید و فروش اموال "منصور آریا" توسط دادستانی
چرا تعیین تکلیف این کارخانه ها اینقدر زمان برده است؟ آیا بهتر نیست این طرح ها را به بهره برداری برسانیم و در اختیار خود قوه قضاییه باشد. آیا نمی توانیم آن را به بانکی واگذار کنیم یا به کسانی بفروشیم که می خواهند سرمایه گذاری کنند؟ چرا سریع تر مزایده و تشریفات آنرا برگزار نمی‌کنیم؟ آیا قبول ندارید که با این وضع نتیجه ای نمی گیرید و این دستگاه ها هم آسیب می بیند؟
آفتاب: به گزارش اعتدال؛ عباس قائید رحمت با اشاره به اینکه بارها دراین زمینه نامه نوشتم و پیگیری کردم و حتی با رییس قوه قضاییه ملاقات داشتم و به اتفاق رئیس مجلس شورای اسلامی با روسای هردو قوه من صحبت کردم که به عبارت بهتر با رییس هرسه قوه در باره کارخانه گهر درود صحبت کردم گفت:به شخصه به دیدار محسنی اژه ای دادستان کل کشور و راجع به صنایع غذایی و تیم گهر درود که بلاتکلیف مانده است صحبت کردم.


عضوکمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری اینکه متاسفانه به علت همین بلاتکلیفی تیم فوتبال گهر درود از لیگ برتر به دسته یک سقوط کرده و اکنون نیز در حال سقوط از دسته یک به دسته دو است گفت: این کارخانه و تیم فوتبال مربوط به اموال امیر منصور آریاست و این بلاتکلیفی سبب شده که یک تیم محبوب استان لرستان ارزش خود را از دست داد.


وی با ابراز تاسف از اینکه کارخانه گهر درود زیر نظر دادستانی است گفت: به همین دلیل کسی نمی تواند این کارخانه را بخرد زیرا اجازه نداشت. اگرچه پول لازم برای خرید کارخانه را از یک خیر گرفتیم، اما متاسفانه نتیجه نداد.


قائید رحمت با اعلام اینکه استاندار لرستان نیز مکاتبات لازم را برای رفع ممنوعیت فعالیت کارخانه گهر درود انجام داد گفت: آخرین خبری که استانداری داد این بود دادستانی قبول نکرده و ما نمیتوانیم کارخانه گهر درود را خرید و فروش کنیم .


وی با اشاره به آمار بالای بیکاری استان لرستان گفت: کارخانه گهر درود طرح کلانی در فازهای مختلف است که تا 10 فاز باید پیش برود اما متاسفانه در همان فازهای اول متوقف کرده اند. اکنون برخی تجهیزات آن وارد شده و برخی نیز وارد نشده است.


قائید رحمت با اعلام اینکه فاز اول کارخانه گهر درود تولید آب معدنی بود گفت: ابتدا قرار بود آب معدنی اشتران کوه، دریاچه گهر و مناطق سراب داریاب، آب این کارخانه را تامین کند اما تصمیم گیری شد که از محل چاهای منطقه این کار را بکنند تا آب شرب شهر آسیب نبیند.


وی با اعلام اینکه قرار بود بطری های آب را نیز در فازهای بعدی تولید کنند گفت: دستگاه های آن به صورت کامل وارد شده است.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری اینکه فازهای بعدی گهر دورود، تولید چند نوع نوشیدنی بود گفت: پرورش دام نیز در کنار این کارخانه تعریف شده بود زیرا زمین های زیادی را خریداری کردند تا بستر لازم رای دامداری را فراهم کنند.


وی گفت: قرار بود صنایع لبنی نیز در کنار کارخانه گهر درود ایجاد کنند گفت: دیگر مواد غذایی مثل سوسیس و کالباس نیز از جمله طرح هایی بود که هم برای مصرف داخل و هم صادرات به خارج از کشور برنامه ریزی خوبی شده بود.


وی با اعلام اینکه تولید خیلی محصولات دیگر نیز در 10 فاز گهر دورد پیش بینی شده بود گفت: اگر این 10 فاز اجرایی شود، دهها هزار فرصت شغلی را در استان محروم لرستان ایجاد میکند که دو برابر متوسط کشور بیکار دارد.


قائید رحمت در ادامه گفت: چرا تعیین تکلیف این کارخانه ها اینقدر زمان برده است؟ آیا بهتر نیست این طرح ها را به بهره برداری برسانیم و در اختیار خود قوه قضاییه باشد. آیا نمی توانیم آنرا به بانکی واگذار کنیم یا به کسانی بفروشیم که می خواهند سرمایه گذاری کنند؟ چرا سریع تر مزایده و تشریفات آنرا برگزار نمی‌کنیم؟ آیا قبول ندارید که با این وضع نتیجه ای نمی گیرید و این دستگاه ها هم آسیب می بیند؟


نماینده مردم درود و ازنا در مجلس تاکید کرد: من هشدا ر می دهم که این دستگاه ها اگر همین طور بماند، آسیب هایی می بیند که خسارت مستقیم به بیت المال است.




تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن