تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدودیتی برای فروش تراکم توسط شهرداری های آذربایجان شرقی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محدودیتی برای فروش تراکم توسط شهرداری های آذربایجان شرقی وجود ندارد تبریز - ایرنا - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ گونه محدودیتی برای فروش تراکم توسط شهرداری های استان وجود ندارد اما باید این نهادها با معاونت عمرانی هماهنگی های لازم را داشته باشند.


محمدصادق پورمهدی روز سه شنبه در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری های استان، افزود: مدیریت جدید استان در زمینه فروش تراکم هیچ منعی ندارد اما به شرطی که شهرداری ها قبل از هرگونه اقدام در این زمینه طرح های مطالعاتی جامع خود را به معاونت عمرانی تحویل و تاییدیه آنرا اخذ نمایند.
وی اظهار کرد: در صورتی که شهرداری ها قبل از هماهنگی با معاونت عمرانی اقدام به فروش تراکم کنند این معاونت برخورد و تمام تبعات آن برعهده شخص شهردار خواهد بود.
پورمهدی از شهرداران آذربایجان شرقی خواست در زمینه های فروش تراکم، تغییر کاربری ها و خیابان کشی با مطالعات لازم و کافی اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه استانداری آذربایجان شرقی اعتماد کامل به شهرداران دارد، از آنان خواست این اعتماد متقابل را پاس داشته و تلاش خود را برای توسعه شهرها به کار گیرند.
رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان با اشاره به اینکه شعار اصلی دولت تدبیر و امید قانون گرایی است، گفت: این موضوع نباید منجر به تضعیف خدمات رسانی به مردم شده و مانعی برای این کار باشد.
پورمهدی سکونت دایم شهرداران غیربومی در محل خدمت را الزام قانونی دانست و گفت: در این زمینه قانون تصریح دارد و باید اعضای شوراهای اسلامی امکانات لازم برای استقرار شهرداران در محل خدمت خود را آماده و مهیا کنند.
وی ساماندهی وضعیت عمومی شهرها، ورودی ها، پایانه های مسافری، تنظیف شهرها و رسیدگی به سرویس های بهداشتی را از جمله وظایف مهم شهرداری ها در آستانه سال جدید و پذیرایی بهتر از مسافران نوروزی بیان کرد.
به گزارش ایرنا، در نشست اعضای شورای سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی سه نفر از شهرداران برای حضور در شورای مرکزی این سازمان انتخاب شدند.
بر این اساس صادق نجفی، رضا هاشمی و نادر ابراهیمی شهرداران تبریز، مرند و مراغه به عنوان نمایندگان شهرداران آذربایجان شرقی در شورای مرکزی سازمان همیاری شهرداری های کشور انتخاب شدند.
7236/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن