تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین سالن پردیس سینما بهمن سنندج افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سومین سالن پردیس سینما بهمن سنندج افتتاح شد سنندج- ایرنا - سومین سالن پردیس سینما بهمن سنندج روز چهارشنبه با حضور جمعی از مردم، اهالی فرهنگ و هنر و مسوولین استان و با نمایش فیلم ˈ چˈ افتتاح شد.


به گزارش ایرنا، رییس حوزه هنری استان کردستان در این آیین، انقلاب اسلامی ایران را مردمی ترین انقلاب جهان دانست و گفت: این انقلاب یک انقلاب فرهنگی بود، هنر انقلاب اسلامی متمایز سایر هنرهای اسلامی است.
امین مرادی به سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی هنرمند ارزشمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز آغاز هفته هنر و سالروز تشکیل سازمان بسیج هنرمندان است.
وی انقلاب را ثمره خون شهیدان ارزشی انقلاب دانست و افزود: شهید آوینی به عنوان هنرمند شهید، زیباترین هنر را سرود و تقدیم انقلاب کرد.
مرادی با اشاره به اینکه امسال به عنوان سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است گفت: نقشه راه برای مسوولین و روسای ادارات ترسیم شده است.
وی فعالیت عمده حوزه هنری در سال جاری تولید آثار فاخر و ارزشمند هنری بیان کرد.
وی اولویت جریان سازی، اقتضائات روز و توجه به هنرمندان را رسالت کاری حوزه هنری در سال جاری بیان کرد و گفت: 70 درصد اعتبارات فرهنگی حوزه هنری در سال گذشته به برنامه های فرهنگی اختصاص یافت.
رییس حوزه هنری استان کردستان ارزش های فرهنگی را هویت و روح یک ملت دانست و گفت: بخش فرهنگی مهم ترین بخش جامعه است و سایر بخش ها در رده پایین تر قرار می گیرند.
امین مرادی مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری را دغدغه فرهنگی دانست و گفت: در همین راستا همه مسوولان، هنرمندان و اقشار مختلف جامعه باید در این عرصه فرهنگی تلاش کنند.
به گفته وی مهم بودن عرصه فرهنگی تا جایی است که مقام معظم رهبری از آن به تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی یاد کرده است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگی بودن استان، ارتقای شاخص های فرهنگی را یکی از اقدامات فرهنگی حوزه هنری بیان کرد.
وی ارتقای شاخص های فرهنگی سینما را یک اقدام فرهنگی دانست و گفت: هم اکنون تعداد صندلی های سینما بهمن به 760 صندلی ارتقا پیدا کرده است.
رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: هم اکنون شهرستان های استان فاقد سینما هستند.
مرادی با اشاره به اقدامات ضد فرهنگی دشمنان نظام علیه فرهنگ اسلامی، آسیب شناسی فرهنگی و صیانت از فرهنگ اصیل اسلامی را ضروری دانست.ک/2
7352/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن