تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده مسكن مهر هرمزگان امسال بسته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پيام رهبر معظم انقلاب سرلوحه كارها قرار مي گيرد؛
پرونده "مسكن مهر هرمزگان" امسال بسته مي شود
مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان گفت: شعار اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي كه از سوي رهبر معظم انقلاب براي امسال نامگذاري شد ابعاد گسترده اي دارد كه دست اندركاران ساخت مسكن اين پيام را سرلوحه كارشان قرار مي دهند.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان هرمزگان، عباس حريرنيا افزود: حوزه مسكن و ساختمان راه و شهرسازي هرمزگان بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب تلاش مي كنند تا با عزمي ملي و مديريت جهادي در راستاي ارتقاي فرهنگ شهري گام بردارند.

وي با بيان اينكه كارها بايد با تدبير پيش رود، افزود: همه موظف هستند تا با فكر ناب آميخته با تدبير تلاش كنند تا خدمت خالصانه به مردم داشته باشند.

حريرنيا همچنين به برنامه هاي امسال اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان در حوزه ساخت مسكن اشاره كرد و گفت: تمام تلاش ما اين است تا زمينه پياده سازي سياست هاي دولت تدبير و اميد را فراهم كنيم.

وي با بيان اينكه پرونده مسكن مهر در هرمزگان بايد تا پايان سالجاري بسته شود، گفت: 80 درصد از مسكن مهر استان به اتمام رسيده است و 20 درصد باقيمانده نيز با رفع مشكلات و موانع موجود به اتمام خواهد رسيد.

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان همچنين با اشاره به مشكلات پيش آمده در بارندگي اخير شهر بندرعباس گفت: شايسته نيست كه با يك بارندگي مردم به زحمت افتند.

وي افزود: پس از اين اتفاق جلسه اي در فرمانداري بندرعباس برگزار شد تا اتفاق پيش آمده مورد بحث و تبادل نظر قرار گيرد.

حريرنيا در اين ارتباط گفت: تاكيد راه و شهرسازي هرمزگان بر اين است كه ساخت و سازها بايد اصولي و مهندسي شده باشد كه اين مهم در مركز استان نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي با اشاره به طرح هاي مهندسي راه و شهرسازي هرمزگان گفت: در بارندگي اخير بندرعباس خور تازه تاسيس شهرك توحيد به كمك جمع آوري آب هاي روان در شرق بندرعباس آمد كه نتيجه كار مهندسان راه و شهرسازي است. وي افزود: اين خور در حالي بدون كمترين مشكل روان آبهاي ناشي از بارندگي را هدايت كرد كه بخشي از آن هنوز تكميل نشده است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن