تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806628698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصرفان دریافت از یارانه: دولت در زمینه کنترل قیمت ها جدیت بخرج دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منصرفان دریافت از یارانه: دولت در زمینه کنترل قیمت ها جدیت بخرج دهد شهرری- ایرنا- با شروع زمان ثبت نام دریافت یارانه و از طرفی خود اظهاری برای صرف نظر از دریافت آن، افرادی که از دریافت یارانه انصراف داده اند خواستار ورود جدی دولت برای کنترل قیمت ها بخصوص در ارزاق اساسی شدند.


به گزارش ایرنا، ماراتن بزرگ ثبت نام یارانه و یا انصراف دهندگان طبق وعده های دولت محترم شروع شد و اولین دسته از سرپرستان خانواری که آخرین شماره سمت راست آنان به عدد صفر ختم می شود در یک هوایی بهاری و لطیف با در دست داشتن کارت ملی و سایر مدارک خود در محل دفاتر و کافی نت ها حضور پیدا کردند.
برخی از منصرفان دریافت یارانه نقدی در شهر ری صبح امروز در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشتند: ادامه دریافت مبلغ 45500 تومان را برای هر نفر مبلغی بسیار ناچیز در مقابل قیمت بالای برخی کالاها و حتی خدمات ارایه شده از سوی برخی دستگاهها و شرکت های امور خدماتی است.
مصطفی امرایی 51 ساله اهل شهر ری به ایرنا گفت: از زمانی که یارانه ها را دریافت کردیم، قیمت بیشتر کالاها و خدمات به یکباره افزایش یافت در صورتی که بحث نخست و کلی یارانه ها تنها در خصوص حامل های انرژی بود.
وی افزود: مبلغ پرداختی چنان تاثیری بر افزایش دیگر کالاها و خدمات گذاشت که در این میان کم درآمدها بیشتر ضرر کردند.
خانم سیمین متشاق کارمند شرکت خصوصی گفت: دریافت یارانه برای افرادی که صاحب سرمایه و ملک و اموال منقول و غیرمنقول فراوانی هستند اصلا صحیح نیست.
وی بیان کرد: در این میان هستند کسانی که با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارند و اینجانب با توجه به موقعیت این دسته افراد که برای تهیه نان شب خویش و خانواده نیز در نگرانی به سر می برند ، از دریافت یارانه نقدی انصراف می دهم.
عباس نادم گفت: اینجانب به عنوان کاسب و کسی که کنار خرید و فروش لوازم خانگی و داشتن ملک شخصی به لطف خدا دارایی بدست آورده ام، از گرفتن یارانه نقدی انصراف می دهم.
وی تصریح کرد: از دولت محترم تقاضامندم نسبت جایگزین کردن اقلام مورد نیاز ضروری مردم به قیمت های متعادل و حتی زیر قیمت بازار از اقشار مختلف مصرف کنندگان ، حمایت کند.
شهرام دانایی دانشجوی معماری از دانشگاه دولتی ، اظهارداشت: پرداخت یارانه در بیشتر کشورها به شکل های مختلفی در جریان است و دولت ها با ارایه برنامه های منظم و یکسان حتی استفاده از مترو و خطوط نقلیه عمومی زمینه حمایتی خود را از مردم بکار می گیرند.
وی افزود: دریافت یارانه نقدی نه تنها تاثیری برای پرداخت هزینه های درسی دانشجویان ندارد بلکه در بیشتر مواقع تاثیرات جانبی هدفمندی آن اعم از افزایش کرایه تاکسی و اجاره خانه برای دانشجویان مشکلات عدیده ای به بار خواهد آورد که در این میام هیچیک از مسوولان پاسخگو نخواهد بود.
لطیفه خان محمدی دانشجوی الهیات از دانشگاه آزاد گفت: طبق فرموده قرآن کریم ˈخداوند اصراف کنندگان را دوست ندارد ˈ و در مقابل کسانی که قناعت پیشه کنند محبوب آفریدگار هستند.
وی افزود: در زمانی که مقرر شده طبق قانون اساسی با اشخاصی که نیازمند دریافت یارانه باشند، یارانه نقدی پرداخت شود، صحیح نیست که کسانی از درآمد خوبی برخوردار می باشند ، نسبت به دریافت آن اقدام کنند و در یک جمله دریافت این مبلغ برای این دسته افراد اصراف کاری و در عین حال ضرر رساند به جامعه اسلامی است که قهر خداوند را به دنبال دارد.
خلیل آذر 32 ساله به عنوان یک رفتگر و خدماتی گفت: پرداخت یارانه به اشخاص نیازمند کمک بسیار خوبی است ولی باید در جاهایی که قیمت ها به یکباره افزایش می یابد دولت حمایت بیشتری کند.
وی افزود: اجاره مسکن و حمل و نقل عمومی از جمله مواردی است که با افزایش هدفمندی حتما بیشتر خواهد شد.
رضا فرجی 54 ساله مشاور املاک گفت: اصل هدفمندی یکسان سازی و واقعی شدن قیمت ها است که دولت در وهله نخست با پرداخت یارانه 45500 تومان بعد از مدتی کش و قوس قیمت ها را کنترل کند.
وی افزود: در این مرحله نیز دولت باید با حمایت از اقشار آسیب پذیر و حصول نتایج خروجی مرحله نخست نسبت به کنترل قیمت ها بویژه در بخش مسکن از بروز افزایش بی رویه و افسارگسیخته جلوگیری کند تا دیگر بخش های اقتصادی مردم دچار التهاب نشود.
1724/1417/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن