تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار خمینی شهر: موتور عمرانی شهرداری به حرکت در آمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار خمینی شهر: موتور عمرانی شهرداری به حرکت در آمد خمینی شهر، اصفهان – ایرنا- شهردار خمینی شهر گفت: طبق وعده ای که به مردم خمینی شهر داده شده بود با اجرای همزمان پنج طرح جدید، موتور عملیات عمرانی شهرداری روشن شد.


اصغر حاج حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اجرای پنج طرح جدید عمرانی و تکمیل چندین طرح نیمه کاره، عیدانه ای برای مردم خمینی شهر در ابتدای سال جدید است.
وی افزود: پروژه آماده سازی آبنمای منطقه گردشگری چشمه « لادر» در ایام تعطیلات نوروز مورد استفاده چندین هزار نفر از بازدید کنندگان و مسافران نوروزی قرار گرفت.
حاج حیدری به عملیات عمرانی ساماندهی و اصلاح هندسی بلوار و میدان آیت الله صهری اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم ترافیک و تردد همشهریان در این نقطه در مساحتی در حدود 10 هزار متر مربع عملیات عمرانی طراحی و ساماندهی و یکی از گره های ترافیکی شهر رفع شد.
شهردار خمینی شهر به افتتاح جایگاه سی ان جی منطقه دوشاخ اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن تعداد خودروهای گاز سوز در خمینی شهر یکی از نیاز های شهر ما راه اندازی جایگاه های سی ان جی جدید بود که با مشارکت شهرداری جایگاه منطقه دوشاخ همزمان با ایام سال نو برای رفاه همشهریان و مسافران نوروزی آغاز به کار کرد.
شهردار در خصوص اجرای عملیات عمرانی خیابان شهید رجایی گفت: در گذشته این خیابان به حال خود رها شده بود ولی با انجام کار کارشناسی و اجرای عملیات عمرانی و فضای سبز با کمترین هزینه این خیابان احیاء شد و عملا در کمتر از یک ماه این خیابان به یکی از زیبا ترین خیابانهای خمینی شهر تبدیل شد.
شهردار خمینی شهر افزود: تلاش می کنیم در سال 93 با حمایت اعضای شورای شهر و با برنامه ریزی، دقت و سرعت بیشتری برای حل مشکلات عمرانی محلات و مناطق مختلف حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما رضایت مردم است، گفت: مقدمات عملیات عمرانی اجرای پنج طرح عمرانی جدید در خیابان عمادسیادت، احداث میادین جدید در سطح شهر و ساماندهی ورودی های اصلی شهر، توسعه فضای سبز فراهم شده است.
شهردار خمینی شهر افزود: مجوز احداث و بهره برداری از پنج حلقه چاه جدید با هزینه بالغ بر پنج میلیارد ریال صادر و تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده و مابقی در آینده نزدیک حفاری می شود و با بهره برداری از این چاهها بخشی از کمبود آب فضای سبز شهر رفع خواهد شد.
ت/7145/ 607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن