تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820968908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق بودجه عمراني ۱۳۰۰ ميليارد ريالي در شهرداري منطقه ۴ در سال ۹۲


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۱۱ب.ظ)
تحقق بودجه عمراني ۱۳۰۰ ميليارد ريالي در شهرداري منطقه ۴ در سال ۹۲ شهردار منطقه 4 گفت: پيشرفت فيزيكي پروژه‌هاي عمراني اين منطقه در حوزه توسعه شهري در سال ۹۲ معادل هزار و ۳۰۰ ميليارد ريال بوده كه اين رقم بسيار بيش از بودجه پيش بيني شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، موسي حاتمي فرد با اشاره به تلاش شهرداري اين منطقه براي ارائه خدمت ماندگار به مردم ابراز داشت: فعاليت‌هاي عمراني منطقه ۴ در سال ۹۲ در چند گروه تقسيم مي‌شود كه توسعه شهري بيشترين انرژي و هزينه را از ما گرفته است.
وي با اشاره به پيشرفت ۲۳۱ درصدي شهرداري منطقه ۴ در اين حوزه نسبت به برنامه پيش بيني شده خاطرنشان كرد: پيشرفت فيزيكي پروژه‌هاي عمراني منطقه ۴ در حوزه توسعه شهري در سال ۹۲ معادل هزار و ۳۰۰ ميليارد ريال بوده كه اين رقم بسيار بيش از بودجه پيش بيني شده است.
به گفته شهردار منطقه ۴ بهبود عبور و مرور شهري براي رضايت و رفاه شهروندان يكي ديگر از سرفصل‌هاي كاري مهم در سال گذشته براي اين منطقه بوده كه براي آن بيش از ۸۴ ميليارد ريال هزينه شده است. حاتمي فرد ادامه داد: اين رقم نيز به نسبت بودجه‌اي كه براي شهرداري پيش بيني شده بود، ۱۱۱ درصد رشد دارد كه در مجموع مي‌توان بهبود عبور و مرور شهري را نيز يكي از سرفصل‌هاي موفق اقدامات شهرداري منطقه ۴ در سال گذشته دانست.
وي افزود: ايجاد تأسيسات به ويژه تأسيسات شهري موضوع مهم ديگري بوده كه در سال گذشته به آن توجه و بيش از ۶ ميليارد ريال براي آن هزينه شده است. شهرداري منطقه ۴ در اين حوزه نسبت به برنامه پيش بيني شده ۹۰ درصد پيشرفت داشته است.
حاتمي فرد با اشاره به هزينه ۱۱ ميليارد ريالي هدايت و دفع آب‌هاي سطحي در منطقه چهار خاطرنشان كرد: در اين بخش نيز ۷۶ درصد پيشرفت نسبت به برنامه داشته‌ايم.
وي با اشاره به اينكه شهرداري منطقه ۴ در سال گذشته ۶۷ ميليارد ريال براي بهبود محيط شهري هزينه كرده گفت: با توجه به تأكيدات شهردار قم تلاش كرديم شهر را به مكاني مناسب براي پذيرايي از مهمانان و محيطي آرام براي مردم تبديل كنيم.
شهردار منطقه 4 ادامه داد: در سال گذشته يك ميليارد ريال براي احداث اماكن ورزشي، فرهنگي و توريستي، ۶ ميليارد ريال براي ايجاد تأسيسات درآمدزا و ۲ ميليارد ريال براي ايجاد تأسيسات حفاظتي شهري هزينه شده است.
حاتمي‌فرد با اشاره به اينكه شهرداري منطقه ۴ در سال گذشته بيش از هزار ميليارد ريال براي تملك طرح‌هاي عمراني كه در اين منطقه در دست اجرا است، هزينه كرده است گفت: هر ساله بخش مهمي از بودجه شهرداري براي اين موضوع صرف مي‌شود كه منطقه ۴ به اين دليل كه خاستگاه بسياري از پروژه‌هاي بزرگ عمراني شهر است، در اين زمينه از مناطق پيشرو به حساب مي‌آيد.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به اجراي طرح تكميل و بهسازي پياده‌روها در سال گذشته در خيابان‌هاي بوعلي، بلوار امين و بلوار صدوقي گفت: در مجموع براي داشتن پياده‌روهايي مناسب در سطح منطقه سال گذشته بيش از ۱۲ ميليارد ريال هزينه كرديم.
وي ادامه داد: بهبود معابر براي جانبازان عزيز و معلولان از سياست‌هاي شهرداري منطقه ۴ بوده كه سال گذشته اقدامات بسيار خوبي در اين رابطه انجام شده تا شهري ايمن و روان براي تمام اقشار داشته باشيم.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به اهميت ارتقاي كيفيت زندگي مردم با احداث بوستان‌ها و افزايش سرانه فضاي سبز اظهار داشت: شهرداري منطقه ۴ در سال گذشته عملكرد خوبي در اين زمينه داشته و توانسته ۲۴ طرح مرتبط با فضاي سبز را پيگيري كند.
وي با اشاره به برنامه‌هاي شهرداري منطقه ۴ براي سال جاري تصريح كرد: در سال ۹۳ توسعه شهري براي ما در اولويت قرار دارد كه در اين راستا طرح‌هايي مانند تملك بلوار جمهوري از يزدان شهر تا پرديسان، تملك خيابان حكيم از صدوقي تا دانيال، پل جمهوري، ادامه بلوار شهيد آويني، خيابان ياسمن خيابان عطاران و بلوار شهيد كريمي پيگيري خواهد شد.
شهردار منطقه ۴ بهسازي انهار صدوقي، مرمت و پوشش انهار سطح منطقه و حفر چاه در معابر شهري را از ديگر اقدامات برنامه‌ريزي شده براي سال جديد دانست.
وي با اشاره به مشكلات ترافيكي در مسير دسترسي به پرديسان خاطرنشان كرد: احداث مسيرهاي جايگزين دسترسي به پرديسان در سال آينده از اولويت‌هاي منطقه ۴ خواهد بود كه در اين راستا ادامه بلوار زائر و بلوار شهيد آويني پيگيري خواهد شد. حاتمي فرد افزود: از برنامه‌هايي كه سال آينده با قوت پيگيري خواهيم كرد، تكميل و بهسازي پياده‌روهاي سطح منطقه از جمله در بلوار امين است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن