تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817092143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانونگزاران به بالندگی و پیشرفت زنان کمک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور معاون رییس جمهوری: قانونگزاران به بالندگی و پیشرفت زنان کمک کنند تهران - ایرنا - مشاور امور ایثارگران معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: قانونگزاران با وضع قوانین و مقررات می توانند به بالندگی و پیشرفت زنان کمک می کند.


«نرگس کریمی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: ایفای نقش های چندگانه در اجتماع برای زنان کار دشواری است و این نقش ها با دو نگاه از سوی جامعه روبروست.
وی ادامه داد: برخی فقط به نقش مادری و همسری یک زن توجه دارند و بعضی معتقدند، در حدیثی از پیامبر اسلام(ص) به زنان و مردان توصیه شده، علم و دانش را بیاموزند حتی اگر برای این هدف نیاز باشد به چین سفر کنند. (اطلبو العلم ولوبالصین)
به گفته کریمی، در این حدیث تاکید بر علم آموزی فقط منحصر به مردان نبوده، بلکه ضرورت دارد زنان نیز دانش خود را افزایش دهند.
مشاور امور ایثارگران معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: از آنجا که جامعه برای زنان تحصیلکرده سرمایه گذاری می کند، بنابراین این افراد باید دانش و سرمایه کسب شده را به جامعه بازگردانند که این امر با اشتغال و فعالیت های اجتماعی و در قالب مشارکت آزاد و رسمی آنها میسر است.
به گفته کریمی، برای حضور زنان در اجتماع و بهره مندی از ظرفیت های آنان بطور قطع اعضای خانواده وی، نقشی موثر در همراهی و کاهش فشارها بر او دارند.
وی تصریح کرد، درصورتیکه مشارکت در خانواده زنان شاغل وجود داشته باشد و نقش ها و مسوولیت ها تقسیم شود و همیاری، همکاری و همدلی میان زوجین در خانه بوجود آید، این افراد با مشکلات کمتری روبرو خواهند شد، هرچند مسوولیت خانه و تربیت فرزند فقط بر عهده زنان نیست.
مشاور امور ایثارگران معاون رییس جمهوری یادآور شد: یک زن با تشریک مساعی و برنامه ریزی قادر خواهد بود علاوه بر رسیدگی به امور خانه، از عهده مسوولیت های اجتماعی خود نیز به خوبی برآید.
وی حضور در اجتماع را از جمله عواملی برشمرد که منجر به تکامل انسان می شود و اشتغال زنان را عامل رشد اجتماعی آنها دانست.
کریمی با بیان اینکه یک زن فرهیخته مربی فرزندان خوب و فرهیخته خواهد بود، افزود: قانونگزاران و مسوولان با اجرای قوانین و مقررات می توانند به بالندگی و حرکت رو به جلو زنان کمک کنند.
به گفته مشاور امور ایثارگران معاون رییس جمهوری، انسان کامل، انسانی است که در ابعاد مختلف علمی، اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی فعالیت داشته باشد.
وی با اشاره به این مطلب که جامعه در مقابل این زنان مسوولیت دارد، بر ایجاد تسهیلات توسط دولت برای این قشر از جامعه تاکید کرد و افزود: این امر به انگیزه بیشتر زنان برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر منجر خواهد شد.
به گفته کریمی، تجلیل از مقام زن و مادر نباید به یک روز خاص محدود شود بلکه با توجه به نقش حیاتی زنان و مادران، همه روزهای سال متعلق به زنان است.
اجتمام ** 1981 ** 1880 ** 1071
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن