تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده مطلوب تر از توانمندی های مازندران برای افزایش صادرات کالا ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استفاده مطلوب تر از توانمندی های مازندران برای افزایش صادرات کالا ضروری است ساری – ایرنا - مدیرکل گمرگات مازندران یوسفی نژاد گفت : استفاده مطلوب تر از قابلیت ها و توانمندی های استان برای افزایش صادرات کالاهای تولید شده ضروری است .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ ابوالقاسم یوسفی نژادˈ عصر روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر گمرک بندر امیر آباد بهشهر اظهار کرد : مازندران دارای 3 فرودگاه فعال ، مسیر ریلی ، جاده های مناسب و تولیدات کشاورزی متنوع است اما تاکنون از این ظرفیت ها برای بالا بردن مقدار صادارات کالا استفاده نشده است .
وی بیان کرد : یکی دیگر از ظرفیت های مغفول مانده مازندران ، تولید انواع گل و گیاه است که باید برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها برنامه ریزی کرد .
مدیرکل گمرگات مازندران افزود : گمرکات مازندران برای داشتن نقش مثبت در رونق اقتصادی استان ، آماده هرگونه فعالیت و همکاری اقتصادی با تجار ، صادرکندگان و فعالان این بخش است .
یوسفی نژاد ادامه داد : یکی از طرح های در دست اقدام گمرک مازندران ، ارتقای سازمانی گمرگ استان از اداره کل به حوزه نظارت است که در صورت انجام این طرح ، دریافت مجوزها برای صادرات انواع کالا آسان تر و به روز تر خواهد شد .
وی گفت : تبدیل گمرک بندر امیرآباد از مدیریت به اداره کل و گمرکات فریدونکنار و ساری از ریاست به مدیریت ، دیگر برنامه های گمرک استان برای بهبود خدمات رسانی به بخش صادرات کالا است .
مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد بهشهر نیز در این جلسه گفت : گمرک امیرآباد با حجم بالای صادارات ، دارای رتبه نخست در میان دیگر گمرکات مازندران است و گمرکات فریدونکنار ، آمل ، ساری و نوشهر در رتبه های بعدی قرار دارند .
ˈسیدقاسم شریفی ˈ اظهار کرد : گمرگ امیرآباد بهشهر به رغم سابقه فعالیت 12 ساله ، به خوبی توانسته جایگاه خود را به دست آورد و در حال حاضر ، پس از چند مرکز باسابقه ، جزو 10 گمرک فعال ایران به شمار می رود .
وی بیان کرد : یکی از دلایلی ترغیب بازرگانان به انجام فعالیت های صادراتی و وارداتی از طریق این گمرک ، کاهش زمان ورود و خروج کالا است که در حال حاضر و با تلاش های فراوان ، زمان ترخیص کالا از طریق این گمرک به کمتر از 30 دقیقه رسیده است .
شریفی افزود : اجرای دقیق بسته های حمایتی دولت از صادرکنندگان کالا ، عاملی بسیار مهم برای رونق بخشیدن به صادرات و افزایش درآمدهای کشور است .
در پایان جلسه ، از زحمات ˈ سیدقاسم شریفی ˈ تجلیل و ˈ امیر جمشیدیˈ به عنوان سرپرست گمرک بندر امیرآباد بهشهر معرفی شد .ک/3
7331/402
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن