تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای ستاد هدفمندی یارانه ‎های گلستان از دریافت یارانه انصراف دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعضای ستاد هدفمندی یارانه ‎های گلستان از دریافت یارانه انصراف دادند گرگان - ایرنا - اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎ های استان گلستان سه شنبه شب در جلسه هماهنگی آغاز ثبت ‎نام مرحله دوم انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای ستاد هدفمندی یارانه‎ های استان گلستان در محل ساختمان شماره 2 استانداری گلستان با مدیریت معاون برنامه ‎ریزی استاندار گلستان آخرین هماهنگی‎ های لازم برای اجرای هرچه بهتر ثبت ‎نام مردم در مرحله دوم هدفمندی یارانه ‎ها جلسه‎ ای را برگزار کردند.
در این جلسه که تمامی اعضای ستاد هدفمندی یارانه ‎های حضور داشتند با اعلام رسمی خود در این جلسه در جمع اهالی رسانه و خبرنگاران انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ‎ها اعلام کرده و تاکید کردند با عدم ثبت ‎نام خود در این مرحله انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام می‎ کنیم.
معاون برنامه ‎ریزی استاندار گلستان درگفت ‎و‎ گو با خبرنگاران گفت:در راستای حمایت از اجرای موفق مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ها و در راستای لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی و همچنین عزم دولت برای توسعه همه‎ جانبه در کشور و کمک به اقشار کم درآمد جامعه اعضای این ستاد امشب انصراف خود را از دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ ها اعلام کردند.
ˈعلی مرگدریˈ ادامه داد: خوشبختانه تمامی شرایط و امکانات برای ثبت ‎نام مردم و افرادی که خود را مشمول دریافت یارانه می‎دانند فراهم است و در جلسه امشب هم هماهنگی ‎‎های نهایی اقدام شده است.
وی افزود : شرکت مخابرات استان گلستان و شرکت توزیع نیروی برق نیز با تمام قوا آماده هستند تا تمام مسائل فنی و پشتیبانی این طرح را فراهم کنند وانشاالله با تلاش تمام دستگاه‎ های اجرایی این مهم بدون مشکل اجرا خواهد شد.
مرگدری درپایان خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‎ ها و مراکز زیر مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گستان، بهزیستی، پست بانک ‎ها و کافی‎ نت‎ ها و تمام دستگاه ‎های اجرایی در استان، فرمانداری ‎ها و بخشداری‎ ها و مراکز پلیس 10+ در سراسر استان آماده خدمت‎ رسانی به مردم هستند.
7467/579/536
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن