تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجد مهمترین پایگاه تقویت آموزه های دینی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام نکونام:
مسجد مهمترین پایگاه تقویت آموزه های دینی است
شهرکرد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید در راستای تقویت و توسعه مساجد تلاش کرد، گفت: مسجد مهمترین پایگاه تقویت آموزه های دینی است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام بعد از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی ساخت و ساز مساجد در دفتر امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مسجد مهمترین پایگاه اسلامی برای مسلمانان به شمار می رود. وی تاکید کرد: جایگاه ویژه مسجد در فرهنگ دینی و امكانات آن، همراه آموزش ها و مفاهیم حاشیه ای و ایجاد یك نظام ارزشی قوی و ماندگار در صحنه فرهنگ و اجتماع بسیار اثرگذار بوده است. حجت الاسلام نکونام ضمن انتقاد از اینکه هنوز شناسنامه و اطلاعات جامع مساجد استان کامل نشده است، افزود: تاما اطلاعات کاملی از مساجد استان و کمبودها و نیازهای این حوزه نداشته باشیم، به یقین نمی توانیم برنامه ریزی درستی برای اختصاص اعتبارات و برطرف کردن مشکلات داشته باشیم. امام جمعه شهرکرد وجود تعداد زیاد دستگاه های متولی عمران مسجد را امر پسندیده و در راستای ایمان توحیدی جامعه بیان کرد و گفت: در استان دستگاه های متعددی در امر مسجد فعالند که عملکرد آن ها ستودنی است و از این میان می توان به بسیج سازندگی، خیرین مسجد ساز، ستاد زکات و کمیته امداد، اوقاف و ستاد اقامه نماز اشاره کرد. متولیان امور مسجد باید بابرنامه ریزی مناسب برای توسعه بیشتر مساجد استان تلاش کنند وی اظهار داشت: هماهنگی برای توسعه مساجد امری ضروری است و باید به آن توجه کرد. حجت الاسلام محمد علی نکونام اذعان داشت: همه متولیان امور مسجد باید بابرنامه ریزی مناسب برای توسعه بیشتر مساجد استان تلاش کنند. وی با اشاره به اینکه استفاده از کمکهای مردم در ساخت و ساز مساجد استان ضروری است، عنوان کرد: مردم هرچه قدر در ساخت و ساز مساجد تلاش کنند در حفظ و نگهداری نیز وارد می شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مساعدت های وعده داده شده در بحث ساخت و ساز مساجد استان، به تدریج و طی امسال و سال های آینده به استان تزریق می شود، اذعان داشت: از آن جایی که کمبودها و نیازهای عمرانی و فرهنگی مساجد استان بسیار زیاد است باید همه دستگاه های اجرایی باید با تمام توان وارد میدان شوند و هر چه می توانند در این امر کمک کنند.


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۲۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن