تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799121908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان ازحضور موفق هنرمندان اصفهانی درنمایشگاه فرهنگی ایالت سلانگور مالزی خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان ازحضور موفق هنرمندان اصفهانی درنمایشگاه فرهنگی ایالت سلانگور مالزی خبر داد اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان با بیان اینکه اولین مورد از پیشنهادهای مربوط به فعالیت های بین المللی و مراوده های استانی اصفهان در نوروز 93 با برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در سلانگور مالزی تحقق یافت از حضور موفق هنرمندان اصفهانی در این نمایشگاه خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان؛ رسول زرگرپور با اشاره به نامگذاری سال 1393 از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر مقوله اقتصاد و فرهنگ گفت: نمایشگاه فرهنگی، هنری و گردشگری ایالت سلانگور در راستای تحقق اهداف فرهنگی و با عنوان هفته فرهنگی اصفهان در این ایالت برگزار شد.
استاندار اصفهان افزود: این برنامه در راستای توسعه همکاری های استانی و با هماهنگی بخش اقتصادی سفارت و استانداری اصفهان برگزار شد.
در سال 1391 به دنبال سفر سروزیر ایالت سلانگور به اصفهان و امضای یادداشت تفاهم، طرف مالزیایی علاقه مندی برای حضور هنرمندان صنایع دستی و موسیقی اصفهان در این ایالت را اعلام کرد.
پاویون ایران در روز اول فروردین 1393 به مساحت 72 متر مربع در ورودی نمایشگاه بین المللی جهانگردی سلانگور در شاه عالم با غرفه آرایی کاشیکاری اسلامی و سنتی و همچنین سفره هفت سین و اجرای زنده صنایع دستی توسط هیات شش نفره اعزامی از اصفهان شامل هنرمندان میناکاری، خاتم سازی، قلمزنی، ملیله نقره، قلمکاری و سماور آب طلا و فرش ایرانی آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه با حضور خالد ابراهیم سروزیر ایالت سلانگور و مجید صفار معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد و در ادامه سروزیر ایالت و همچنین وزیر توریسم ایالتی از غرفه های صنایع دستی اصفهان بازدید کردند.
خالد ابراهیم در سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه جهانگردی با برشمردن ویژگی تمدنی ایران و آثار باستانی موجود در اصفهان بر بهره مندی مردم مالزی از این فرهنگ تاکید و به آنان توصیه کرد با سفر به اصفهان آموزه های تمدنی ایران را فرا گیرند.
وی از حضور هنرمندان اصفهان در این نمایشگاه تجلیل کرد و اظهار امیدواری نمود که روابط اصفهان و سلانگور گسترش یابد و دو طرف به مناسبت های مختلف با یکدیگر در تعامل باشند.
رییس سازمان جهانگردی مالزی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال 2015 نمایشگاه جهانگردی اسلامی در اندونزی و سال بعد آن در قطر خواهد بود پیشنهاد می شود ایران نیز میزبان این نمایشگاه در سال 2017 باشد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه بیشتر بر همکاری با دولت ایران و به طور خاص معماری و صنایع دستی شهر معروف اصفهان متمرکز است، اظهار داشت: در این نمایشگاه بازدیدکنندگان نه تنها قادر به تماشای عکس های زیبایی از ایران و به خصوص شهر زیبای اصفهان خواهند بود، بلکه می توانند صنایع دستی تماشایی این شهر را از نزدیک مشاهده کنند.
مجید صفار معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی نیز با تاکید بر اینکه تبادل گردشگر بین ایران و مالزی باید گسترش یابد، اضافه کرد: ایران نیز آمادگی دارد با توجه به امکانات گسترده، تنوع آب و هوایی و گردشگری حلال، میزبان گردشگران مالزی باشد.
وی گفت: ایالت سلانگور نیز قرار است در آینده نزدیک در نمایشگاه گردشگری اصفهان حضور گسترده داشته باشد.
همچنی شب فرهنگی ایران با ضیافت شام به افتخار هنرمندان اصفهان در تالار شهرداری ایالت سلانگور مالزی و به میزبانی معاون شهردار و رئیس شورای شاه عالم ایالت سلانگور و حضور 150 نفر مهمان از مقامات دولتی و خصوصی مالزی و ایران برگزار شد که با نواختن موسیقی سنتی ایرانی و گروه موسیقی آییی مالزی همراه بود.
در این مراسم فیلمی از دیدنی های شهر اصفهان و صنایع دستی این شهر به نمایش گذاشته شد و آثار خوشنویسی یکی از بانوان هنرمند اصفهانی در حاشیه نمایشگاه در معرض دید مدعوین قرار گرفت.
نمایشگاه جهانگردی سلانگور در 100 غرفه و با حضور 49 موسسه و شرکت برپا شد و اصفهان دارای غرفه ویژه نمایشگاه گردشگری مانافیر ایالت سلانگور بود.
ایران، کویت و مصر از مهمترین کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه گردشگری اسلامی مالزی هستند.
ایالت سلانگور مهمترین ایالت کشور مالزی است و حدود 60 درصد تولید ناخالص ملی مالزی از این ایالت به دست می آید.
8114د/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن