تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820785605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبودبارش و وقوع پدیده خشکسالی، نظارت بیشتر برمنابع آبی را ضروری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمبودبارش و وقوع پدیده خشکسالی، نظارت بیشتر برمنابع آبی را ضروری کرد گرگان - ایرنا- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: با توجه به کمبود بارش ها و وقوع پدیده خشکسالی در سال آبی جاری و در راستای مدیریت و مقابله با این پدیده، نظارت و حفاظت بیشتر از منابع آبی ضروری است.


به گزارش ایرنا، گروه های گشت و بازرسی منابع آب استان روز دوشنبه به صورت متمرکز در محل شرکت آب منطقه ای گلستان آمادگی خود را جهت مدیریت و مقابله با خشکسالی به نمایش گذاشتند.
مهندس ˈسید محسن حسینیˈ در بازدید از توانمندی این گروه ها، با تشریح وضعیت جوی استان، کمبود بارش و معضل خشکسالی، اظهارکرد: نظارت و بازرسی گروه های گشت و بازرسی منابع آب برای حفظ و حراست هر چه بیشتر از منابع آب زیر زمینی ضروری است و این اقدامات با توجه به وقوع خشکسالی باید تشدید شود.
وی در ادامه با تشریح وظایف گروه های گشت و بازرسی افزود: حضور فیزیکی مستمر در حوزه عملکرد تعیین شده و بازرسی مداوم، کنترل بهره برداری از چاه های موجود، جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز و اعلام فوری موارد تخلف از مقررات قانون توزیع عادلانه آب و آیین نامه اجرایی و از وظایف این گروه ها است.
مهندس حسینی همکاری و تبادل اطلاعات با گروه های نظارت و بازرسی حوزه های مجاور را از دیگر وظایف این گروه ها برشمرد و تصریح کرد: منابع آب یک سرمایه ملی و محدود است که به همه نسل ها تعلق دارد و باید در حفظ و نگهداری از آن تلاش بیشتری شود.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: تمامی اشخاصی که برای این کار انتخاب شده اند، باید نهایت تلاش و حساسیت را در اجرای این مهم داشته باشند.
وی با تأکید بر اهمیت گشت و بازرسی از اماکن و منابع آبی مختلف استان، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و سوء استفاده از منابع آب های سطحی و زیرزمینی استان در ایام تعطیل، را دارای اهمیت بیان کرد.
تعداد 26 اکیپ گشت و بازرسی منابع آب در سطح دشت های گلستان در قالب طرح تعادل بخشی منابع آبی استان مشغول فعالیت می باشند.
استان گلستان برخلاف ظاهر سرسبز از کمیود منابع آبی و پدیده خشکسالی در رنج است.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن