تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820042930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویرایش نهایی کتاب روایت سرنگونی ایرباس ایرانی توسط آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و ادب > ادیبات ایران
ویرایش نهایی کتاب روایت سرنگونی ایرباس ایرانی توسط آمریکا
فائزه امیرخانی از ویرایش نهایی کتاب «عقب‌نشینی» شامل ماجرای سرنگونی هواپیمای ایرباس ایرانی توسط ناو آمریکایی وینسنز خبر داد.



فائزه امیرخانی نویسنده و محقق در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: کتاب مربوط به ماجرای سرنگونی هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنز در خلیج فارس را، که پیش از این «عقب‌نشینی استراتژیک» نامیده می‌شد،‌ با عنوان نهایی «عقب‌نشینی» به انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تحویل دادم. این کتاب حالتی مستند دارد و روایتش داستانی نیست. وی افزود: این کتاب برای مخاطبان نوجوان تا جوانان 20 ساله تدوین شده است و برای بزرگسالان نیست. نگارش این کتاب را 12 تیرماه 89 آغاز کردم. البته از یک ماه قبل از آن تحقیقاتم را درباره موضوع آغاز کرده بودم. این محقق ادامه داد: من این کتاب را اوایل سال 91 به مرکز اسناد تحویل دادم و قرار بود تا مطالب کتاب تائید شود. مدت زیادی از تحویل دادن کتاب گذشته بود که با پیگیری مشخص شد که کتاب نزد یکی از ویرایش‌کنندگان مرکز اسناد است. کتاب را برای ویرایش نهایی با کاهش حجم 100 صفحه‌ از آن، دریافت کردم و در نهایت 28 اسفند ماه 92، آن را دوباره به مرکز اسناد تحویل دادم. امیرخانی گفت: مطالب کتاب را از زمان ورود آمریکایی‌ها به ایران شروع کرده بودم و مقدمه آن تا رسیدن به سال 67 و رخ دادن حادثه سرنگونی ایرباس، طولانی بود. بنابراین با کوتاه کردن 100 صفحه از حجم آن، به حجم یک کتاب 300 صفحه‌ای با قطع پالتویی درآمد.


۱۳۹۳/۱/۱۸ - ۱۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن