تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطوط 6 و 7 مترو تهران در برنامه پنج ساله به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطوط 6 و 7 مترو تهران در برنامه پنج ساله به بهره برداری می رسد تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) برنامه آتی این شرکت را تشریح کرد و گفت: خطوط 6 و 7 مترو تهران در برنامه پنج ساله به بهره برداری می رسد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، هابیل درویش روز یکشنبه با تبریک سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: اقدامات انجام گرفته در سالهای اخیر در صنعت مترو تهران در شرایط اقتصادی خاص، بیانگر آن است که در این شرکت فضا و فرهنگ کار مهیای اجرای هر چه شایسته تر منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 93 به مدیریت جهادی است.
وی ادامه داد: با تامین اعتبار لازم می توانیم براساس برنامه پنج ساله شورای شهر و شهرداری تهران در توسعه مترو تهران گام های استوارتری برداریم.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: مطابق برنامه پنج ساله خطوط 6 و 7، خط تهران - پرند و تهران- ورامین در این مدت باید بطور کامل اجرا و به بهره برداری برسد و شرکت مترو هم در اجرای این برنامه جدیت بیشتری دارد.
وی اولویت سال جاری این شرکت را اتمام و بهره برداری 17 کیلومتر از بخش شمالی خط سه و حدود 12 کیلومتر از خط 7 از بریانک (خیابان شهید نواب صفوی) تا میدان صنعت اعلام کرد و گفت: البته همزمان در خط 6 و بخش دیگر خط 7 و نیز خطوط اقماری طبق برنامه فعالیت ها در حال انجام است که سرعت بخشیدن به آن مستلزم تامین اعتبارات است.
درویش سال 92 را برای شرکت مترو تهران در توسعه خطوط، سال مهم و نقطه عطف برشمرد و گفت: در سال گذشته علاوه بر اتمام 12 کیلومتر از بخش جنوبی خط 3 در چندین جبهه کاری دیگر در خطوط 6 و 7 و خطوط اقماری نیز پیشرفت های خوبی حاصل شد که اگر اعتبارات بر اساس برنامه های شرکت مترو تامین می شد چه بسا خطوط باقی مانده دیگر زودتر از زمان اعلام شده تکمیل و به بهره برداری می رسید .
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) افزود: در سالهای اخیر تلاش کردیم بخش مهمی از پروژه های مترو در زمینه های عمرانی و تجهیزاتی را به شرکت های داخلی واگذار کنیم تا بیش از پیش تولید کنندگان و کارآفرینان کشور حمایت و تقویت شوند و از این جهت می توان گفت شرکت مترو، سرآمد است.
تهرام/ 9136/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن