تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین پارک بانوان شرق کشور در مشهد به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بزرگترین پارک بانوان شرق کشور در مشهد به بهره برداری می رسد مشهد- ایرنا- شهردار منطقه 7 شهرداری مشهد از بهره بردای بزرگترین پارک بانوان شرق کشور در مشهد خبر داد.


احمد محبی روز شنبه در نشست خبری اظهارداشت: این پارک در مساحتی بالغ بر 20 هکتار و اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در کمپ بابا قدرت واقع در شهرداری منطقه هفت مشهد در حال احداث است.
وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی این پارک افزود: پارک بانوان ریحانه تا نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد.
محبی گفت: به منظور ایجاد فضایی امن برای بانوان در این بوستان از سازه های بلند در اطراف پارک استفاده و در کنار این مهم، فضاهایی اختصاصی برای ورزش و تفرجگاه بانوان در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه استاندارد سرانه فضای سبز برای هر شهروند 12 متر مربع می باشد، گفت: این سرانه در منطقه هفت بالغ بر 30 متر مربع است.
محبی اظهارداشت: این منطقه به دلیل وسعت و پتانسیل بالای خود دارای فرصت های سرمایه گذاری است که در این مسیر با استفاده از مشاور، یکصد نقطه سرمایه گذاری در این منطقه نقاط شناسایی شده است.
محبی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه پروژه مشارکتی در این منطقه با سرمایه ای بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در حال احداث است ، افزود: چهار پروژه مشارکتی تجاری نیز در مرحله انعقاد قرارداد است.
وی در خصوص برنامه های حمل و نقل و ترافیک نیز گفت: در سال جاری 12 نقطه حادثه خیز در منطقه شناسایی و با دو میلیارد ریال اعتبار اصلاح هندسی شد.
منطقه 7 شهرداری مشهد در جنوب شرق مشهد با مساحتی بالغ بر سه هزار و 200 هکتار محدوده خدماتی واقع گردیده است، که در حال حاضر دارای 13 محله و پنج ناحیه خدماتی می باشد./2
7505/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن