تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819682654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین کشتارگاه صنعتی دام در خرم آباد به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دومین کشتارگاه صنعتی دام در خرم آباد به بهره برداری می رسد خرم آباد -ایرنا - مدیر کل دامپزشکی لرستان گفت : دومین کشتارگاه صنعتی دام در شهر ستان خرم آباد در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،ˈ جواد گودرزیˈعصر یکشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان افزود: با بهره برداری از این طرح ،گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان از طریق کشتارگاههای صنعتی لرستان تامین خواهد شد.
وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح منطقه بندی تامین گوشت مورد نیاز مردم استان از طریق کشتارگاههای صنعتی و با برنامه ریزی صورت گرفته استان به شش منطقه تقسیم شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون برخی از شهرستانهای استان فاقد کشتارگاههای دام صنعتی هستند تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گوشت مورد نیاز این شهرستانها از طریق شهرستانهایی که دارای این کشتارگاهها هستند تامین خواهد شد.
مدیر کل دامپزشکی استان لرستان با بیان اینکه در شهرستانهای پلدختر، سلسله و دلفان کشتارگاه صنعتی وجود ندارد گفت: در حال حاضر در مرکز استان یک کشتارگاه صنعتی وجود دارد و یک کشتارگاه صنعتی دام دیگر نیز در شهرستان کوهدشت آماده بهره برداری است.
وی با اشاره به فعالیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام در شهرستان بروجرد گفت: با ورود بخش خصوصی و تامین زمین مورد نیاز طی هشت ماه آینده نیز کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان دورود نیز به بهره برداری می رسد.
7274/630
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن